Потік

Картини-обереги для військових і прикордонників на виставці Марії Примаченко

У Національному музеї у Львові імені Андрея Шептицького відкрилась виставка «Марія Примаченко. “Дарую Україні!”» з майже сотнею творів з колекції мистецтвознавця, академіка Едуарда Димшица. У творчій спадщині Марії Примаченко є ряд композицій, присвячених темі війни, військовим і захисникам.

Тиша, в очікуванні оповіді

Есей та переказ виставки фотографій Максима Дондюка «Сучасний український ландшафт» мистецтвознавиці, історикині мистецтв, кураторки, мисткини, співробітниці Арт-центру Павла Гудімова «Я Галерея» Наталки Туліної-Маруняк

«Мистецтво справлятися з війною»: світлини зі Львова у штаб-квартирі Світового банку у Вашингтоні

Фотографії Олександра Глядєлова, Владислава Краснощока, Олени Субач, Владислави Соловйової та Ігоря Бондаренка представили у штаб-квартирі Світового банку у Вашингтоні, округ Колумбія. Роботи, створені з моменту початку повномасштабного російського вторгнення 24 лютого 2022 року, експонуються на виставці «Мистецтво справлятися з війною», під кураторством ГО «Музей Сучасного Мистецтва» та Мистецької програми Світового банку.

Допомога митцям за кордоном

Інститут стратегії культури зібрав перелік закордонних ініціатив та організацій, що надають допомогу біженцям з України, зокрема митцям та працівникам сфери культури.

Мистецькі підсумки 2021 року у Львові

Незважаючи на цьогорічну турбулентність, мистецьке життя Львова було насиченим: середовище вирувало суперечками в соцмережах, між локдаунами показували цікаві виставки, на мистецькій мапі зникали і з’являлися нові локації.

Земля, якої не існує документально

В галереї «Дзиґа» відбувається непересічна подія – 00.000000, 00.000000 | Данило Павлій (17 – 26 грудня 2021), – виставка студента ІІ курсу актуальних мистецьких практик ЛНАМ. По-перше, представлення семестрових завдань студентів поза межами академії скоріше виключення, ніж правило; по-друге, стартувати виставкову діяльність з «персоналки» у визнаній галереї щастить не кожному другокурснику.

Історія однієї колекції: як Іван Гречко зібрав найбільшу в Україні колекцію ікон на склі

Червоні образи на склі Іван Гречко почав збирати у 1954 році: “я сам малював дуже, і мене тягнуло то до того всього, шо файне, і шо святе. […] я все колись собі так думав: “Боже, як я вже колись буду мати свою хату, то я собі таких зо три ікони, аби я мав в хаті, та й буде з мене”.

#Бувбачив «Людину-рану» Микити Кадана

Продовжуємо серію публікацій: #бувбачив. Цього разу Михайло Скоп зробив огляд проєкту «Людина-рана» Микити Кадана у Львівській національній галереї мистецтв імені Б.Г. Возницького, поділеного на чотири історії у різних локаціях.

вверх