Потік

БУВБАЧИВ оглянув виставку «Х» Павла Шачка в «Квартирі 35»

Продовжуємо серію публікацій: #бувбачив. Автор суб’єктивних оглядів виставок Михайло Скоп тримає руку на пульсі мистецького життя Львова та оцінює їх за офіційною шкалою #Бувбачив лиcинами Мішеля Фуко. Цього разу огляд «Х» Павла Шачка в «Квартирі 35» (Дзиґа/Dzyga, 2 поверх).

#СТОМУЗЕЇВ: огляд Музею Скла

Продовжуємо серію публікацій: #стомузеїв. Авторки проєкту Анна Манюк та Оленка Ябчанка відвідують львівські музеї та доносять мистецтво, історію та культуру в маси найпростішим способом. Цього разу огляд Музею Скла.

Відкрита реєстрація на воркшоп «Фабрика Івана Левинського: Львівський Баухауз»

Упродовж п’яти днів фахівці формуватимуть різні концепції розвитку території колишньої фабрики Левинського, щоб надати їй «друге життя» з подальшою розробкою проєктно-кошторисної документації території

#СТОМУЗЕЇВ: огляд музею «Територія терору»

Продовжуємо серію публікацій: #стомузеїв. Авторки проєкту Анна Манюк та Оленка Ябчанка відвідують львівські музеї та доносять мистецтво, історію та культуру в маси найпростішим способом. Цього разу огляд музею «Територія терору».

Бувбачив про проєкт «4/10» Василя Бажая у галереї «Дзиґа»

Продовжуємо серію публікацій: #бувбачив. Автор суб’єктивних оглядів виставок Михайло Скоп тримає руку на пульсі мистецького життя Львова та оцінює їх за офіційною шкалою #Бувбачив лиcинами Мішеля Фуко. Цього разу огляд «4/10» Василя Бажая в галереї «Дзиґа» (вул. Вірменська, 35).

Бувбачив заглянув у «Дві Кімнати» Тараса Бичка в «Квартирі 35»

Розпочинаємо серію публікацій: #бувбачив. Автор суб’єктивних оглядів виставок Михайло Скоп тримає руку на пульсі мистецького життя Львова та оцінює їх за офіційною шкалою #Бувбачив лиcинами Мішеля Фуко. Цього разу огляд «Двох Кімнат» Тараса Бичка в «Квартирі 35» (Дзиґа/Dzyga, 2 поверх).

#СТОМУЗЕЇВ: огляд Музею Леопольда Левицького

Продовжуємо серію публікацій: #стомузеїв ❤️. Авторки проєкту Анна Манюк та Оленка Ябчанка відвідують львівські музеї та доносять мистецтво в маси найпростішим способом. Цього разу огляд Музею Леопольда Левицького.

Резиденція ANABASIS: митців і мисткинь запрошують дослідити питання ідентичності та постгуманізму

Резиденція ANABASIS інспірована одним із найважливіших німецькомовних поетів ХХ століття Паулем Целаном. До участі в проєкті всього буде відібрано 10 учасників, які мають досвід роботи у нових медіа (відео-арт, саунд-арт, діджитал-арт та ін.)

Аніта Немет «Ювілей/10 років творчості/перша персональна виставка»

Виставка Аніти Немет як рамкування біографічного періоду, що захопив час становлення, самоусвідомлення і метаморфозів, з прискіпливим поглядом на значні і незначні фрагменти художньої практики/творчості тривала до 3 березня, і цей текст є спробою її документування.

#СТОМУЗЕЇВ: огляд Музею Михайла Грушевського у Львові

Продовжуємо серію публікацій: #стомузеїв ❤️. Авторки проєкту Анна Манюк та Оленка Ябчанка відвідують львівські музеї та доносять мистецтво в маси найпростішим способом. Цього разу огляд Музею Михайла Грушевського у Львові.

Три львівських музеї “з’явились” в Instagram

У трьох художньо-меморіальних музеїв, що є відділами Національного музею у Львові імені Андрея Шептицького, з’явилися свої інстаґрам-сторінки. Для кожної підготували особливі візуальні розповіді з 12 світлин про історію створення музеїв та про найцікавіші експонати

Ростислав Котерлін «Майбутнє перед минулим»: Життя триває, спроби парадоксальної візії необхідні

Ростислав Котерлін – художник, мислитель та покровитель сучасного мистецтва Івано-Франківська. Працює з такими медіа, як живопис, фотографія, відео, скульптура, об`єкти, інсталяція. Виставка Ростислава Котерліна, що експонується у Львові 3 лютого – 3 березня 2021, «Майбутнє перед минулим» (Арт-центр Павла Гудімова Я Галерея, вул. Шота Руставелі, 8) присвячена непередбачуваності завтрашнього дня і необхідності спроб напророкувати прийдешнє в глобальному чи локальному масштабах.

вверх