Давід Сейфер

Давід Сейфер

  • 31 грудня 1896, с. Тустановичі – 18 січня 1980, Медон (Франція)
  • Веймарська школа ужиткового мистецтва
  • Автор динамічних композицій з широкими площинами, підкресленими виразними контурами, модельованими кольоровою лінією. Картини сповнені світлом, позбавлені літературних алюзій, деякі зберегли інтимний характер. Давид Сейфер працював в різних живописних жанрах та у графіці

    1912 – 1914 – навчання у Веймарі, де Давід Сейфер знайомиться з Йоахімом Вайнгартом
    Промисловець і меценат Карол Кац знайомиться з роботами Давида Сейфера і вирішує підтримувати його під час навчання.
    1916 – 1918 – начання в Краківській академії мистецтв, в майстерні Войцеха Вайса
    1921 – дебютував на весняній виставці “Коло”, як член групи єврейських художників-любителів у Львові. Виставка відкрилась 15 травня в приміщенні казино
    1924 – участь у 9-й виставці єврейської спільноти у Львові
    1924 – Сейфер приїжджає до Парижу і влаштовується на Монпарнасі
    1925 – виставляється у паризьких салонах та галереях
    У 1927 році він розписує інтер’єр кафе «Coupole» разом з іншими художниками, такими як Жорж Карс, Марія Васильєва та Натан Грюнсвейг. У 30-х роках він знайомиться з Леоном Вейсбергом.
    1929 – виставка у Львові в рамках весняного салону «Друзів витончених мистецтв» (TPSP)
    1929 – участь у відомій виставці «Art Polonais Moderne» в Galerie Éditions Bonaparte
    1933 – участь у Міжнародній художній виставці в Нью-Йорку, як польський художник

    В Парижі Давид Сейфер був учасником групи львівських художників, таких як Альфред Абердам, Зигмунт Менкес та Йоахім Вайнгарт, які на початку двадцятих переїхали до Франції та утворили молоде покоління творців Еколь де Парі (Ecole de Paris).

    З 1936 року Давид Сейфер живе зі своєю дружиною і сином в будинку 73 по вулиці Нотр-Дам-Де-Шан, в майстерні поруч з майстернею Еміля Отона Фрієза. Вечорами він зустрічається з друзями в кафе Dôme.

    15 липня 1942 року, напередодні облави гестапо, Отон Фрієз попереджає його про небезпеку і радить втікати. Сейфер поміщає свого сина в католицьку школу в Парижі; сам з дружиною ховається в Санарі. Дружина займається поширенням його творчості. Торговець Володимир Райкіс з галереї Зак регулярно купує роботи Сейфер. Основні колекціонери Давида Сейфера – з Англії і в Південної Африки.

    У 1960 році Сейфер влаштовується в будинку на пагорбах у Медоні, де він працює до кінця життя.

  • Роботи
  • Давід Сейфер. Пейзаж з мостом, 1925, дереворитДавід Сейфер. Натюрморт з глечиком, 1925, дереворитДавід Сейфер. Жінка з квітами, 1925, дереворит Давід Сейфер. Жінка з дитиною, 1925, дереворитДавід Сейфер. Родина за столом, 1925, дереворитДавід Сейфер. Материнство, 1926; олія, полотноДавід Сейфер. Автопортрет, 1926; олія, полотноДавід Сейфер. Автопортрет з мольбертом, 1926; олія, полотноДавід Сейфер. ХудожникДавід Сейфер. Ню, 1927, декор дпя Ла КупольДавід Сейфер. Бюст чоловіка, 1927 дереворитДавід Сейфер. Дівчина з лялькою, 1930; олія, полотноДавід Сейфер. Жіночий портрет; олія, полотноДавід Сейфер. Живописець, 1930; олія, полотноДавід Сейфер. Автопортрет з палітрою, 1939; олія, полотноДавід Сейфер. Букет квітів; олія, полотноДавід Сейфер. Натюрморт; олія, полотноДавід Сейфер. В дитячому ліжку; олія, полотноДавід Сейфер. Дитина з лялькою; олія, полотноДавід Сейфер. Дівчинка в кріслі; олія, полотноДавід Сейфер. Монахині за столом; олія, полотноДавід Сейфер. Узбережжя de Sanary; олія, полотноДавід Сейфер. Анатоль син художника; олія, полотно

Сторінка на Вікіпедії

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх