Йоахім Вайнгарт (Joachim Weingart)

Йоахім Вайнгарт (Joachim Weingart)

  • 1895, Дрогобич – 1942, Освенцим
  • Віденьська академія витончених мистецтв (1914)
  • Представник «паризької школи». Автор фігуративних композицій, натюрмортів та пейзажів, що характеризуються використанням жовто-коричневих та червоних тонів

    1912 – закінчив навчання у гімназії у Львові
    1912 – навчання у Художньо-промисловій школі у Веймарі
    1914 – вступ до Віденьської академії витончених мистецтв
    1914 – з початком Першої світової війни повернувся до Львова і Дрогобича, де провів роки війни
    1916 – вперше виставлені роботи у Львові в Художньо-промисловій школі
    1916 – подорож до Берліну
    1923 – персональна виставка у Львові (Towarzystwo Sztuk Pieknych), на якій було предсталвено 37 живописних робіт (олія, пастель, акварель) та 33 малюнка
    1923 – другий візит в Берлін, де в майстерні Олександра Архипенка, художник навчався та познайомився з Зигмунтом Менкесом. Під впливом Архипенка почав використовувати елементи кубізму
    1925 – Йоахім Вайнгарт та Зигмунт Менкес переїжджають у Париж і зупиняються у Hôtel Medical, де в той самий час жив Марк Шагал
    1924 – приєднавшись до «паризької школи», Йоахім Вайнгарт, Альфред Абердам, Леон Вайсберг та Зигмунт Менкес засновують «Групу чотирьох» (Pol:. 1924 Grupy Czterech , фран.: Le GROUPE de Quatres)
    1926 – успішна виставка «Групи чотирьох»
    1930 – контракт з арт-дилером Рене Джимпелом
    1932 – персональна виставка в Варшаві
    30 квітня 1942 – заарештований німецькими військами
    17 липня 1942 – депортований в Освенцим, де загинув у концтаборі Аушвіц

  • Роботи
  • Йоахім Вайнгарт. Діти, що купаються, 1916Йоахім Вайнгарт. Натюрморт, 1920Йоахім Вайнгарт. За столом, 1920-тіЙоахім Вайнгарт. Ню за столом, 1920-тіЙоахім Вайнгарт. Жінка, що сидить, 1925; акварельЙоахім Вайнгарт. Дама в кабареЙоахім Вайнгарт. Дама в жовтій сукніЙоахім Вайнгарт. Ню, сангіна
    Йоахім Вайнгарт. НюЙоахім Вайнгарт. Червоне ню, 1930-тіЙоахім Вайнгарт. Бесіда, 1930-тіЙоахім Вайнгарт. Натюрморт з нотами, 1930-тіЙоахім Вайнгарт. Букет для ню, 1930Йоахім Вайнгарт. Жінка в червоній сукні і натюрморт, 1930-тіЙоахім Вайнгарт. Автопортрет, 1930-тіЙоахім Вайнгарт. Алегорична сценаЙоахім Вайнгарт. Композиція; папір, гуашЙоахім Вайнгарт. Ескіз моделі; туш, акварель

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх