Петро Сипняк

Петро Сипняк share

  • 29 січня 1959, с. Лани (Івано-Франківська обл)
  • Львівський Державний інститут прикладного та декоративного
    Мистецтва (1980 – 1985)
  • Подібність світосприймання ріднить Сипняка з багатьма класиками нашого малярства: насамперед Іваном Трушем, а також із Григорієм Смольським, Омеляном Ліщинським, Романом Сельським, які у своїй творчості були оптимістами, – Андрій Дорош, Гармонізуючи пейзаж собою

    1987 – разом з Борисом Буряком, Василем Яричем та В. Ропецьким заснував «Клуб Українських Митців» (КУМ)
    1989 – член Національної Спілки художників України
    1998 – премія за живопис, Осінній Салон «Високий Замок’98», Львів
    2002 – Заслужений художник України
    2014 – Народний художник України

    Бере участь у художніх виставках в Україні та за кордоном: Франція, Чехія, Німеччина, Болгарія, Словаччина, Польща, Бельгія, Італія.
    Автор більш 20 персональних виставок.

  • Роботи
  • Петро Сипняк. Початок шляху, 2001Петро Сипняк. Дорога додомуПетро Сипняк. Алея біля Порохової вежі, 2004Петро Сипняк. Осіння вулиця, 2004Петро Сипняк. Пл Ринок ДощПетро Сипняк. Жовтий трамвай, 2007Петро Сипняк. Весілля дощПетро Сипняк. Дощовий день, 2007Петро Сипняк. Львів, пл. РинокПетро Сипняк. ПерехідПетро Сипняк. Вертеп, 2004Петро Сипняк. Ранок у місті, 2014

Інші профілі

Олександр Замковський

Олександр Замковський

Олександр Замковський – архітектор та художник, один з найактивніших учасників художніх процесів кінця 1980-х – початку 1990-х років у Львові. В своїх роботах одним із перших в той час почав звертатися до теми сексуального

Леонард Вінтеровський (Leonard Winterowski)

Леонард Вінтеровський (Leonard Winterowski)

На початку творчості Леонард Вінтеровський писав портрети, пейзажі, жанрові сцени і релігійні картини. Пізніше активно працював у батальному жанрі. Займався також монументальним живописом та книжковою графікою

Євген Гепперт (Eugeniusz Stanisław Geppert )

Євген Гепперт (Eugeniusz Stanisław Geppert )

Символічне мистецтво Мальчевського вплинуло на ранню творчість Гепперта, коли популярним його мотивом були силуети вершників на тлі пейзажу. Драматичність підсилювалась темними кольоровими тонами. В кінці 1920-х художник тяжів до тенденцій нового класицизму

вверх