Станіслав Батовський-Качор (Stanisław Batowski-Kaczor)
- 29 січня 1866, Львів — 5 травня 1946, Львів
- Краківська академія мистецтв
- Роботи
У творчості Станіслава Батовського переважали картини в історичному та батальному жанрах. Проте є відомими пейзажі художника у стилі імпресіонізму та символізму
Навчався у Краківській академії образотворчих мистецтв в класі Владислава Лучкевича та Флоріана Цинка
1885—1889 – продовжив навчання у Віденській академії образотворчих мистецтв в класі Александера Лізен-Майєра та у Мюнхенській академії мистецтв
1891 – мешкав в Парижі
1893-1895 – подорожував по Італії, де удосконалював свою майстерність. Пізніше відвідав Іспанію, Марокко, Крим. Згодом повернувся до Львова, де мешкав у власній віллі при вул. Святої Софії.
1895 – член комітету знавців Товариства прихильників красних мистецтв у Львові, до якого також увійшли Тадеуш Попєль, Станіслав-Мечислав Дембіцький, Ян Стика та Тадеуш Баронч.
1895-1896 – створив вітраж «Оборона Львова Святим Яном з Дуклі» для кафедрального собору у Львові
1900 – приймав участь у розписі стелі театральної зали львівського міського театру. Один з десяти секторів простору довкола люстри у театральній залі зайнятий роботою Качор—Батовського — панно «Вакханка»
1901 – виконав образи Святого Франциска, Святого Антонія Падуанського, Святого Казимира, Святого Людвига для чотирьох вівтарів новозбудованого костелу Святої Сім’ї при монастирі римо-католицького ордену францисканців-реформатів при вулиці Янівській у Львові
1903-1914 – викладав в художній школі, у якій навчалися й майбутні українські художники — Олена Кульчицька, Микола Івасюк та багато інших. Також був співзасновником львівського товариства польських художників «Молоде мистецтво» (пол. Młoda Sztuka) та членом правління Асоціації польських художників у Львові
1912–1924 – викладав у приватному мистецькому навчальному закладі – «Вільна академія мистецтв» (пол. Wolną Akademią Sztuki), заснованому Леонардом Підгородецьким за зразком тодішніх артистичних студій Парижа, на Личакові при вулиці Пісковій, 15. Тут разом з навчанням молоді митці могли за помірну плату користуватися творчими майстернями, матеріалами для роботи. Учнем цього закладу був, зокрема, Роман Сельський
1892—1939 – брав участь у щорічних виставках львівського Товариства шанувальників красних мистецтв, а також був учасником різних виставок у Львові починаючи від 1937 року.
1938—1939 – приймав участь у реставрації костелу Кларисок у Львові, зокрема, виконав декілька образів для вівтаря храму
У творах Батовського—Качора переважають елементи культури мюнхенської художньої школи, а також необарокові традиції історизму малярства Яна Матейка та певного впливу імпресіонізму й символізму. Його полотнам періоду 1887–1900 років переважно були властиві витончені гами сріблясто-сірих та блакитних тонів, імлисте розсіяне світло; після 1900 року віддавав перевагу динамічним поєднанням яскравих кольорових плям, нервовій лінеарності, ескізній техніці руху пензля й неоромантизму образності
Похований на Личаківському цвинтарі у Львові.