Іван Климко

Іван Климко

  • 22 липня 1930, с.Зушиці (тепер Заверешиця на Львівщині) – 16 грудня 2007
  • Львівське училище прикладного мистецтва ім. Івана Труша (1952)
    Львівский державний інститут прикладного і декоративного мистецтва (1963)
  • Іван Климко плідно працював у ділянці декоративно-ужиткової кераміки, станкової скульптури, малярства та монументально-декоративної пластики

    Педагоги з фаху: Іван Севера, Олекса Шатківський, Ярослав Нановський, Григорій Смольський.

    1964-1967 – викладав композицію, роботу в матеріалі, рисунок, ліплення, живопис у Косівському училищі прикладного мистецтва
    1968-1969 – старший художник на Берегівському майоліковому заводі
    1975-1978 – паралельно працював у Янівському різьбярському училищі, викладаючи композицію, рисунок, ліплення

    Львівський період творчості Климка розпочався від 1969 року. Упродовж кількох десятиліть він працював художником-керамістом на Львівській експериментальній кераміко-скульптурній фабриці.

    Основні твори:
    керамічне панно (3х4м) у павільйоні галантерейного магазину «Промінь» у Львові (спільно з П. Марковичем),
    панно «Львів» у касі Аерофлоту,
    горельєфні панно й вази для шкіркомбінату «Світанок» (горельєфи «Грабарі», «Кушнір», 1983 р., шамот)

    Учасник республіканських та всесоюзних виставок.

  • Роботи
Література
Голубець О. Львівська кераміка. – Київ: Наукова думка, 1991.

Інші профілі

Ігор Стеф’юк

Ігор Стеф’юк

Художник і педагог. Ігор Стеф’юк працював у жанрі поліхромної пластики в дереві, спираючись на традиції українського народного мистецтва, зокрема сакральну поліхромію та іконопис

Мендель (Рейф) Шмірер (Mendel Schmierer)

Мендель (Рейф) Шмірер (Mendel Schmierer)

У 1930-х роках малював сатиричні зображення на суспільну тематику, котрі друкувались єврейському виданні «Moment», у львівських «Szpilkach» та «Chochole», а також у виданні «Mucha». Крім того, ілюстрував єврейські книги

Ярина Шумська

Ярина Шумська

Ярина Шумська працює у сфері перформансy, живопису, інсталяції, об’єкту. Досліджує поняття «присутності» людини, що провокує зміни первинного значення місць і ситуацій. Основні теми пов’язані з місцем, контекстом і пам’яттю: об’єкти та їх невидимі історії

вверх