Микола Кристопчук

Микола Кристопчук share

  • 12 вересня 1934, с. Застав’я, Рівненьска обл. – 22 вересня 2006, Львів
  • Львівський інститут прикладного та декоративного мистецтвава (1964)
  • Викладачі за фахом: Данило Довбошинський, Вітольд Манастирський, Роман Сельський.

    Основні галузі – монументальний та станковий живопис. Автор дослідження «Синтез технік монументального мистецтва в храмовій архітектурі» (Л., 2002). Окремі роботи зберігаються у Музеї гетьманства (Київ).

    1964 – робота на художньо-виробничому комбінаті у Львові
    1970 – Член НСХУ
    1993 – викладач, доцент кафедри сакрального мистецтва Львівської академії мистецтв
    1995 – за активних старань Миколи Кристопчука і його колеги проректора навчальної частини ЛАМ Романа Василика створюється факультет і кафедра сакрального мистецтва. Завідувачем кафедри стає Микола Кристопчук

    Учасник міських, всеукраїнських художніх виставок від 1967.
    Персональні виставки – у Львові (1970, 1984, 1988), Рівному (1986, 1996), Києві (1995, 1997).

  • Роботи
  • Микола Кристопчук. Застав'я зимою, 1976Микола Кристопчук. Натюрморт з кафлями, 1981Микола Кристопчук. Церква в Застав'ї, 1981Микола Кристопчук. Мати і батько, 1982Микола Кристопчук. Косівський натюрморт, 1983Микола Кристопчук. Софія Київська, 1987Микола Кристопчук. Гуцульський пасхальний натюрморт, 1990Микола Кристопчук. Стилізовані квіти, 1991Микола Кристопчук. Хмельницький під Львовом, 1995Микола Кристопчук. Юрій Змієборець, 1998Микола Кристопчук. Дівчина з ободком, 2004Микола Кристопчук. Козак на сторожі, 2004Микола Кристопчук. Матір Божа з дитятком, 2004Микола Кристопчук. Покладення до гробу, 2004Микола Кристопчук. Роман Сельський

Інші профілі

Ольга Погрібна-Кох

Ольга Погрібна-Кох

Працює з видами пластичного мистецтва: малярство, друковано та рисовано графіко, а також художня фотографія, поліграфічний дизайн та в авторському жанрі

Каєтан Вінцент Келісінський (Kajetan Wincenty Kielisinski)

Каєтан Вінцент Келісінський (Kajetan Wincenty Kielisinski)

Польський графік. Автор мініатюрних офортів, виконаних за власними малюнками з зображенням сцен з життя українського села, народних типів, пейзажів, української народної дерев’яної архітектури

Альфред Абердам

Альфред Абердам

Стилістика художника формувалася під впливом сучасних йому тенденцій – творчості Пікассо, європейського експресіонізму, зокрема експресіонізму École de Paris, до якої власне він і належить