Данило Довбошинський

Данило Довбошинський

  • 27 липня 1924, с. Колки (Волиньська обл.) – 8 серпня 2012
  • Львівське училище прикладного мистецтва ім. Івана Труша (1946-1951)
    Львівський інститут прикладного і декоративного мистецтва(1947-1953)
  • Данило Довбошинський — автор монотипій, пейзажів, портретів, побутових сцен, натюрмортів, учасник регіональних та всеукраїнських художніх виставок із 1955. Заслужений художник України

    Викладачі з фаху на кафедрі живопису ЛІПДМ: Роман Сельський, Йосип Бокшай.

    1945 – працював у Луцькому драматичному театрі художником і актором
    1953 – як кращого випускника Довбошинського залишили на кафедрі викладачем
    1959-1974 – очолював кафедру монументального живопису
    В інституті працював до 1984
    1963 – Член Національної спілки художників України
    1964 – звання доцента
    1985 – перша персональна виставка художника, відбулася у Львівській картинній галереї
    1989 – звання заслуженого художника України

    Своєрідна авторська манера базується на використанні насичених темних барв (пурпурових, темно-синіх, темно-зелених), що надає роботам присмерково-нічного колориту, виразності вільного і широкого мазка (1)

    Серед учнів Данила Довбашинського: Ігор Боднар,
    Андрій Бокотей, Любомир Медвідь, Олег Мінько, Зеновій Флінта та інші.

  • Роботи
  • Данило Довбошинський. Дземброня. Полотно, олія; 70х50Данило Довбошинський. Гуцули, Дземброня. Картон, олія; 90х60Данило Довбошинський. Гуцули, 2001. Картон, олія; 50х70Данило Довбошинський. Карпатський натюрморт, 1980-тіДанило Довбошинський. Карпати Повернення з полонини, 1982 Данило Довбошинський. Крим, Рибаче, 1959Данило Довбошинський. Леся Українка, 1978. МонотипіяДанило Довбошинський. Портрет п Лесі, 1987Данило Довбошинський. Карпати, 1999Данило Довбошинський. Карпати, 2001Данило Довбошинський. Пісня Чорногори 1980. МонотипіяДанило Довбошинський. Норвезькі рибалки 1970. Монотипія

Сторінка на Вікіпедії
1 – Галичанин із Волині Данило Довбошинський

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх