Євген Манишин

Євген Манишин share

  • 31 березня 1946, Львів – 2 листопада 2006, Львів
  • Львівське училище декоративно-ужиткового мистецтва ім. І.Труша (1961-1966)
    Львівський державний інститут ужиткового та декоративного мистецтва (1966-1972)
  • Викладачі з фаху: Еммануїл Мисько, Тарас Драган, В.Трофимлюк.

    Художник зосередився на станковому олійному малярстві (пейзаж, натюрморт)

    З 1969 працював на львівському художньо-виробничому комбінаті
    1989 – Член СХУ (Львівська організація)

    Член «Клубу Українських Митців» (КУМ), до якого входили Петро Сипняк, Борис Буряк, Василь Ярич та В. Ропецький.

  • Роботи
  • Євген Манишин. Карпатський мотив, 1992Євген Манишин. Квіти, 1993Євген Манишин. Кінець літа, 1993Євген Манишин. Портрет знайомої, 1993Євген Манишин. Біля ікони, 1994Євген Манишин. Карпатський пейзаж, 1995Євген Манишин. Натюрморт з яблуками, 1995Євген Манишин. Карпатська симфонія, 1996Євген Манишин. Симфонія літа, 1996Євген Манишин. Жіночий портрет, 1996Євген Манишин. Передчуття, 1997Євген Манишин. Літній ранок, 1998Євген Манишин. Натюрморт з квітами, 1998Євген Манишин. Композиція з вазонами, 2004Євген Манишин. Подих літа, 2004

Інші профілі

Олександр Замковський

Олександр Замковський

Олександр Замковський – архітектор та художник, один з найактивніших учасників художніх процесів кінця 1980-х – початку 1990-х років у Львові. В своїх роботах одним із перших в той час почав звертатися до теми сексуального

Леонард Вінтеровський (Leonard Winterowski)

Леонард Вінтеровський (Leonard Winterowski)

На початку творчості Леонард Вінтеровський писав портрети, пейзажі, жанрові сцени і релігійні картини. Пізніше активно працював у батальному жанрі. Займався також монументальним живописом та книжковою графікою

Євген Гепперт (Eugeniusz Stanisław Geppert )

Євген Гепперт (Eugeniusz Stanisław Geppert )

Символічне мистецтво Мальчевського вплинуло на ранню творчість Гепперта, коли популярним його мотивом були силуети вершників на тлі пейзажу. Драматичність підсилювалась темними кольоровими тонами. В кінці 1920-х художник тяжів до тенденцій нового класицизму

вверх