Володимир Богуславський

Володимир Богуславський

  • 11 листопада 1954, Київ
  • Львівський інститут декоративно-прикладного мистецтва (1978)
  • Вчителі з фаху Данило Довбошинський, Володимир Риботицький.

    Володимир Богуславський використовує позачасові сюжети, на полотнах художника багато простору, повітря

    1966 – 1972 – навчання в Республіканській художній середній школі ім Т Шевченка
    1973 – 1978 – Львівський інститут декоративно-прикладного мистецтва, факультет проектування інтер’єрів
    1987 – початок виставкової діяльності
    1988 – участь у седнівських молодіжних пленерах на запрошення Тіберія Сільваші
    1989 – 1991 – участь у виставках молодіжного мистецтва «Совіарт»
    1998 – член Спілки художників України.

    Учасник численних міжнародних виставок, масштабних презентацій вітчизняного мистецтва в України та світі. Твори знаходяться в музейних зібраннях України та закордонних приватних колекціях.

  • Роботи
  • Володимир Богуславський. Без назви, 1997, п,о, 50-45Володимир Богуславський. Без назви, 1997, п,о, 45-50Володимир Богуславський. Вікна, 2004, п,о, 80-80Володимир Богуславський. Без назви, 2005, п,о, 104-134Володимир Богуславський. Бронзовий глечик, 2005, п,т, 90-110Володимир Богуславський. Зима, 2005, п,о, 80-100Володимир Богуславський. Дземброня, 2007, 90-100Володимир Богуславський. Дощ, 2007, 60-120Володимир Богуславський. Квіти, 2007, 100-70Володимир Богуславський. Зелена пляшка, 2008, 90-100Володимир Богуславський. Ворони, 2008, 100-150Володимир Богуславський. Вечір, 2015, п,акр, 80-100Володимир Богуславський. Бузок, 2016, п,о, 80-70Володимир Богуславський. Без назвиВолодимир Богуславський. Вечір

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх