Уляна Ярошевич

Уляна Ярошевич

  • 10 березня 1949, смт Нижанковичі (Львівська обл.)
  • Львівське училище прикладного мистецтва імені Івана Труша (1969)
    Львівский державний інститут прикладного і декоративного мистецтва (1974)
  • Член Національної спілки художників України (1984). Керамістка: в її роботах традиційний за формою посуд стає основою монументальних, переважно зооморфних та антропоморфних, скульптур.

    Педагоги з фаху: Тарас Драган, Зеновій Флінта.

    1974—1975 – після закінчення інституту працювала старшим лаборантом кафедри кераміки
    1975 – працювала в творчій майстерні Львівської експериментальної кераміко-скульптурної фабрики
    1976 – народжує сина та переїжджає до батьків у Нижанковичі
    1981—1982 – працювала на Миколаївській майоліковій фабриці (Львівщина)
    1984 – стає членом спілки художників СРСР і отримує майстерню

  • Основні твори
  • «Табун» (1974, теракота)
    «Космонавти» (1974, теракота)
    «Метелик» (1981, глина, ангоби, лощення)
    «Весна» (1981, глина, ангоби, лощення)
    «На озері» (1981, глина, ангоби, лощення)
    «На пасіці» (1981, глина, ангоби, лощення).

  • Роботи
  • Уляна Ярошевич. ТуканУляна Ярошевич. Натхнення, 2008. Глина, ангоби. 88х47х19Уляна Ярошевич. Споглядання, 2000. Глина, ангоби. 58x25x21Уляна Ярошевич. Атлет, 2010. Глина, ангобиУляна Ярошевич. Мандрівники, 1998. Глина, ангоби. 78х28х15 - 76х28х13 - 77х30х12Уляна Ярошевич. На озері, 2000. Глина, ангоби. 62x92x22Уляна Ярошевич.  На річці, 1999. Глина, ангоби. 73х23х24Уляна Ярошевич. Жінка з хусткою, 1998. Глина, ангоби. 88х47х19Уляна Ярошевич. Вуйко, 1996. Глина, ангоби

    Література
    Голубець О. Львівська кераміка. – Київ: Наукова думка, 1991.
    Також використано фото та інформацію з Вікіпедії
    А також Національного музею українського народного декоративного мистецтва та Урядовий кур’єр

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх