Тарас Левків

Тарас Левків

  • 25 червня 1940, Мала Березовиця
  • Львівське училище прикладного мистецтва імені Івана Труша (1964)
    Львівський державний інститут прикладного та декоративного мистецтва (1971)
  • Працює в галузі декоративно-прикладного мистецтва (кераміка) та графіки. Член Національної спілки художників України (1971). Заслужений діяч мистецтв

    Педагоги з фаху: Тарас Драган.
    1970 року відбулась перша персональна виставка художньої кераміки Тараса Левківа у Львові.
    1972 року — перший представник від України на ІІІ міжнародному бієнале у Валлорісі (Франція).
    Учасник міжнародних конкурсів художньої кераміки у Фаенці (1974, 1978, 1979, 1980). Брав участь у виставках у Прибалтиці, Польщі (Жешув 1976), (Сопот 1979); Угорщині (Будапешт 1980), НДР (Дюссельдорф 1982), ФНР (Вестервальд 1984).

    Загалом взяв участь у 102 регіональних, загальноукраїнських та міжнародних виставках.

  • Основні твори
  • Декоративне модульне панно «Енергія» в інтер’єрі кафе заводу «Енергоремонт», Львів (1982, шамот, емалі).
    Монументальна композиція «Біломорканал» (I премія на симпозіумі в Опішному 1999, шамот, емалі).
    Монументальна композиція «Хресна сила» (2000, Музей в Опішному, матеріали — шамот, емалі).

  • Роботи
  • Тарас ЛевківТарас ЛевківТарас ЛевківТарас ЛевківТарас ЛевківТарас ЛевківТарас Левків

Література
Голубець О. Львівська кераміка. – Київ: Наукова думка, 1991.
Фото та додаткова інформація Вікіпедія

Інші профілі

Антон Ткаченко

Антон Ткаченко

Антон Ткаченко досліджує тему особистої пам’яті та пам’яті міста, велику увагу у своїх проєктах приділяє архітектурі й організації простору. Митець працює зі знайденими об’єктами та вторинно використаними матеріалами, як-от скло, тканина, фотографії, афіші, тексти, плани виставкових приміщень, документації виставок, пам’ятні речі

Віталій Матухно

Віталій Матухно

Куратор та митець із Лисичанська. Працює з аналоговою і цифровою фотографією, цифровим колажем, експериментальною музикою. Основні теми робіт: дослідження постіндустріального пейзажу Луганщини й Донеччини та процесу деіндустріалізації загалом. Працює зі зникаючою пам’яттю та робить спроби її зберегти, рефлексує про свій досвід життя у «вмираючому» місті

Марія Богомолова

Марія Богомолова

Важливою складовою мистецької практики Марії Богомолової є дослідження матеріалів, що стають невіддільною частиною її графічних робіт. Більшість із них — це рослини, тканина й те, що винайдено у поєднанні людської праці та природних ресурсів. Матеріал стає активним учасником роботи та формує новий контекст розуміння твору

вверх