Микола Андрущенко

Микола Андрущенко

  • 19 грудня 1935 (Дніпропетровська обл.)
  • Дніпропетровське художне училище (1956)
    Львівський інститут прикладного і декоративного мистецтва (1958 – 1964)
  • Викладачі з фаху: Роман Сельський, Данило Довбошинський, І. Скобало

    Художня мова Миколи Андрущенка лаконічна, з виразним поєднанням кольорів, має характерні ознаки львівської портретної школи

    1958 – переїзд до Львова
    1991 – викладач на кафедрі монументального живопису Львівської національної академії мистецтв (відновив викладання техніки енкаустики)
    1992 – Заслужений художник України
    2000 – професор
    2000 – народний художник України

    Учасник міжнародних, всесоюзних, республіканських і обласних виставок з 1965. Твори зберігаються в Хмельницькому ХМ та інших українських музеях.

  • Роботи
  • Микола Андрущенко. Музиканти, 1966Микола Андрущенко. Натюрморт з цибулею, 1966Микола Андрущенко. Сестри, 1968Микола Андрущенко. Бабуся, 1971Микола Андрущенко. Старий будинок Алушта, 1973Микола Андрущенко. Болгарський натюрморт, 1987Микола Андрущенко. Вітряк, 1991Микола Андрущенко. Закохані, 1993Микола Андрущенко. Музикант-жебрак, 2000Микола Андрущенко. Натюрморт, 2001Микола Андрущенко. Львів, 2003Микола Андрущенко. ЛесяМикола Андрущенко. Натюрморт з свічниками, 2005Микола Андрущенко. Сидяча, 2007Микола Андрущенко. Художник, 2007Микола Андрущенко. В русі, 2007Микола Андрущенко. Пам'яті батькаМикола Андрущенко. Кохання незрячих, 2009

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх