Марія Богомолова

Марія Богомолова

  • 13 травня 1997, Харків
  • Харківська державна академія дизайна та мистецтв
  • Важливою складовою мистецької практики Марії Богомолової є дослідження матеріалів, що стають невіддільною частиною її графічних робіт. Більшість із них — це рослини, тканина й те, що винайдено у поєднанні людської праці та природних ресурсів. Матеріал стає активним учасником роботи та формує новий контекст розуміння твору. Для авторки питання взаємодії людини з навколишнім світом є ключовим.

    2014-2016 – навчання у Харківському художньому ліцеї
    2016-2020 – навчання у Харківській академії дизайна та мистецтв
    2017 – учасниця виставки New Wave Exhibition (Львів)
    2018 – воркшоп «Лінії наших тіл», фестиваль Zabih (Львів)
    2021 – лендарт симпозіум «Могриця» (Суми)
    2022 – учасниця програми «Навігація» у просторі Jam Factory Art Center, в рамках програми Марія Богомолова спільно з Едуардом Балулою створили графічну серію «Kraj»

    Kraj
    365 графічних зображень, сформованих у відривний календар

    Kraj не має чіткої форми, із самого початку вона йому не властива. Kraj схожий на рик, на спробу кричати уві сні. Як би ми могли почути ґрунт, він звучав би як Kraj.
    Kraj — це земля, це ландшафт дикого поля, лісів, степів. Він нагадує про звуки птахів, самого птаха.
    Кожен птах, його забарвлення, розмір, довжина дзьоба, може багато розповісти про середовище, в якому він перебував.
    Kraj — це порізи від голки на металі. Видряпуючи рисунок на латунній дошці, витравлюючи його у кислоті, вбиваючи фарбу в уражені ділянки, ми отримуємо відбиток, що є фіксацією моменту, фіксацією часу.
    Час фіксується у формі календаря. Кожен аркуш є відображенням минулого дня. Відшаровуючи аркуш, ми також бачимо відірваний Kraj.

  • Роботи
  • Марія Богомолова. Едуард Балула. Kraj, 2022Марія Богомолова. Едуард Балула. Kraj, 2022Марія Богомолова. Едуард Балула. Kraj, 2022

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх