Едуард Балула

Едуард Балула

  • 16 червня 1999
  • Харківська державна академія дизайну та мистецтв
  • Медіа, з якими працює Едуард Балула: графіка, рисунок, офорт. Його художня практика вибудовується навколо таких тем, як травма, пам’ять, міграція; митець фокусується на фізіологічному переживанні тіла, що сплітається та поєднується з ландшафтом у єдиний організм. Наскрізною темою його робіт є метаморфоза (перетворення), що виражає непевність, неможливість сталості та стабільності. Сам митець свій вибір медіа пояснює так: «Папір, тонкий і крихкий, як людське тіло. Рисунок, поле вільної думки. Офорт, простір випадковості».

    2014-2016 – навчання у Харківському художньому ліцеї
    2016-2020 – навчання у Харківській державній академії дизайну та мистецтв
    2017 – учасник виставки New Wave Exhibition (Львів)
    2019 – учасник воркшопу в рамках фестивалю перформансу Zabih (Львів)
    2021 – учасник лендарт симпозиуму в Могриці (Суми)
    2022 – учасник програми «Навігація» у просторі Jam Factory Art Center, в рамках програми Едуард Балула створив графічну серію «Схід червоного сонця»

    Схід червоного сонця
    графічна серія

    Серія графічних робіт є реакцією на повномасштабне вторгнення Росії в Україну. Перші малюнки були зроблені у блокноті на другий тиждень після евакуації з Харкова до Львова і стали єдиним способом описання того, що відбувалося навкруги. Роботи фокусуються на фізіологічному відчутті війни, звідси основними елементами усіх робіт є антропоморфні, шлункоподібні форми. Раніше «шлунок» фігурував у серії робіт автора «Причини та наслідки загоряння» — про передчуття війни та постійну тривожність через це. «Власне тривожність нерозривно асоціюється з відчуттям у череві, що ніби вивертає тебе зсередини», — говорить митець. У новій же серії, що є вже не передчуттям війни, а реакцією на неї, шлункоподібні форми метаморфозують та зрощуються з іншими елементами, ще більше підкреслюючи стан нестабільності і тривожності.

  • Роботи
  • Едуард Балула. Схід червоного сонця, 2022

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх