Андрій Крицун

Андрій Крицун

  • 11 лютого 1981, с. Забороль (Волинська обл.)
  • Львівська національна академія мистецтв
  • Андрій Крицун працює в галузі станкової графіки і живопису. На початку 2000-х працював як художник-карикатурист у львівській газеті «POSTPOSTUP». З 2018 року проживає в Іспанії

    1992 – 1996 – навчання у художній школі ім. Ярослава Пстрака, м. Коломия
    1996 – 2000 – навчання у педагогічному коледжі ім. В. Стефаника, відділ образотворчого мистецтва, м. Коломия
    2000 – 2006 – 2008 – навчання у Львівській національній академії мистецтв, кафедра графічного дизайну (магістр), м. Львів
    Професори: Богдан Сорока, Богдан Пікулицький, Роман Яців
    2002 – спільний проект: «Зустрічі», (графіка), галерея «Дзига», м. Львів, Україна – Відень, Австрія
    2003 – співавтор книги: «Два дерева Едемського саду»,(презентація книги), «КРИТИКА», (графіка, суха голка), галерея «Дзига», м. Львів, Україна
    2003 – співорганізатор фестивалю гумору та карикатури «Каверза», м. Львів
    2004 – премія фонду Володимира Кузя, (Торонто, Канада) за активну творчу та громадську діяльність.
    2004 – премія фондації Ернеста і Наталії Гуляків, (США), за активну творчу та громадську діяльність.
    2004 – 2006 – художник-карикатурист в газеті «POSTPOSTUP», м. Львів
    2004 – проект: «KUNST», (графіка, с/г), Горліц, Польща
    2003-2004-2005 – «Лемківський Єрусалим», (графіка, с/г), Горліц, Краків, Вроцлав, Польща
    2005 – учасник Всеукраїнської олімпіади з академічного рисунка, Львів – Харків
    2005 – диплом учасника ІІІ Міжнародного форуму дизайнерів, м. Харків
    2005 – 2010 – агентство інфографіки, «Ukrainian Media Service», шаржист, м. Львів
    2008 – диплом за активну професійну діяльність «Видавничий дім «Діалог», м. Львів
    2015 – проект «Еклезіаст», (графіка, с/г, офорт), галерея «Дзига», м. Львів
    2016 – «Міжнародний мистецький форум графіки Leopolis-2016», «Національний музей ім. митрополита Андрея Шептицького», м. Львів, Україна
    2018 – член Асоціації художників Андалусії, «Asociación «APLAMA», м. Малага, Іспанія
    2018 – урочисте погашення марки «Коломия 777». (Автор ювілейної марки)
    2019 – колективна виставка «Presencias 48-Artelibre», Espacio Expositivo de Diputación, (grabado / офорт), Málaga, España / м. Малага, Іспанія
    2019 – проект «ECLESIASTÉS», (графіка), Parque Tecnológico BIC Euronova, м. Малага, Іспанія
    2020 – Учасник міжнародного біенале «II Bienal de Dibujo Contemporáneo. Las Huellas del Dibujo», Sala Barbadillo. (живопис на дереві), м. Малага, Іспанія
    2020 – колективна виставка «Presencias 49-Artelibre», Espacio Expositivo de Diputación, (grabado / офорт), Málaga, España / м. Малага, Іспанія

  • Роботи
  • Андрій Крицун. «Львів відкритий для світу», 2007; папір, акварель, А4Андрій Крицун. «Королівська рать», 2007; папір, акварель, А3Андрій Крицун. «Відмивання грошей», 2007; папір, акварель, А3Андрій Крицун. «Випробувальник», 2008; папір, акварель, А3Андрій Крицун. «Руслана», 2010; папір, олійна пастель, 100х70 Андрій Крицун. «Слава», 2010; папір, олійна пастель, 100х70Андрій Крицун. «Козловський», 2010; папір, олійна пастель, 100х70Андрій Крицун. Сам, 2004; суха голка, 218х318Андрій Крицун. Спальний район, 2009; суха голка, 163х163Андрій Крицун. Змієборець, 2009; суха голка, 127х157Андрій Крицун. Вказівник дороги, 2010; суха голка, 176х201Андрій Крицун. Тризуб, 2014; офорт, 137х128Андрій Крицун. Осуд, 2014; офорт, 129х167Андрій Крицун. Початок, 2014; офорт, 118х182Андрій Крицун. Дерево життя, 2015; офорт, суха голка, 119х179Андрій Крицун. WAR IS OVER (зворотній відлік), 2015; офорт, 162х115Андрій Крицун. Багатостраждальний Іов, 2015; офорт, 150х240Андрій Крицун. Танець смерті, 2017; офорт, акватинта, 168х121Андрій Крицун. Adam & Eva, 2018; офорт, акватинта, 172х120Андрій Крицун. Адам, Єва і рутина, 2019; полотно, акрил, олія, 100х81Андрій Крицун. Створення Адама, 2019; полотно, акрил, олія, 81х65

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх