Марія Пляцко

Марія Пляцко

  • 1994, Львів
  • Українська академія друкарства
  • Художниця працює в станковій графіці (офорт, літографія, мішана техніка) та фото. Основні напрями досліджень та спостережень Марії Пляцко у мистецьких практиках: природа людини, структура речей та причинно наслідкові зв’язки

    2014 – здобуття освітнього рівня «бакалавр» в ЛДКДУМ ім. Івана Труша на відділі художньої кераміки під керівництвом Тараса Левківа.
    2015 – участь у «Tokyo international mini-print triennial 2015» Токіо. Японія
    2015 – участь у «Małe Triennale Grafiki Myślenice 2015» Мишлєніце. Польща
    2016 – здобуття освітнього рівня «магістр» в Українській академії друкарства, на кафедрі «Книжкової графіки та дизайну друкованої продукції» (навчалась в майстерні Сергія Іванова).
    2016 – працює асистенткою на кафедрі книжкової та станкової графіки Української академії друкарства.
    2016 – Виставка графіки DEG Падерборн. Німеччина
    2016 – Міжнародна виставка графіки «Leopolis-2016» Львів. Україна
    2017 – Виставка графіки DEG Вейден. Німеччина
    2017 – Персональна виставка «Паноптикум». Галерея Iconart, Львів
    2018 – Виставка графіки DEG Вурцбах. Німеччина
    2018 – Виставка графіки FISAE Прага. Чехія
    2019 – 17 Міжнародний конкурс Малої графіки. Острув Вєлькопольскі. Польща
    2019 – «Mini-maxi Berlin print exhibition». Берлін. Німеччина
    2019 – «Форма» спільна виставка з Олександрою Сисою. Галерея Іконарт, Львів

  • Роботи
  • Марія Пляцко. Говори зі мною, 2017; офорт,  12х12Марія Пляцко. У пошуках, 2017; офорт, 15х15Марія Пляцко. Знайди мене, 2018; офорт, 12х8Марія Пляцко. Мементо, 2018; офорт, 11х15Марія Пляцко. Структура 1, 2019; офорт, 13х18Марія Пляцко. Структура 2, 2019; офорт, 13х18Марія Пляцко. Форма 1, 2019; офорт, 13х18Марія Пляцко. Форма 2, 2019; офорт, 13х18Марія Пляцко. Шум, 2019; офорт, 12х12Марія Пляцко. Жертва, 2019; мішана техніка, 40х50Марія Пляцко. Хижак, 2019; мішана техніка, 40х50Марія Пляцко. Червоний, 2019; мішана техніка, 40х50Марія Пляцко. Тиша, 2019; офорт, 10х10

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх