Александер Рачинський (Aleksander Raczyński)

Александер Рачинський (Aleksander Raczyński)

  • 1822, Львів — 16 листопада 1889, Львів
  • Віденська академія образотворчих мистецтв
  • Портретист. Другорядним напрямком творчості були історичні, релігійні, жанрові композиції та пейзажі. Також займався офортом, гравіював герби. Був одним з творців львівського Товариства прихильників красних мистецтв і членом його Художньої комісії, а також директором Технічної академії.

    Вивчав мистецтво живопису у Львові під керівництвом Яна Машковского.
    1839-1842 – навчання у Віденській академії образотворчих мистецтв і Мюнхенській академії мистецтв
    1855 – виконав гравюри гербів для скороченого видання Іполита Ступницького гербовника Каспера Несецького — «Herbarz Polski i imionospis zasłużonych w Polsce ludzi wszystkich stanów»
    1842-1846 – навчання в Академії витончених мистецтв у Мюнхені
    1856-1858 – навчання в Академії в Парижі
    1857 – здійснив поїздку до Італії, після чого повернувся на Батьківщину і оселився у Львові. Був близьким другом Артура Ґроттґера, для багатьох полотен якого створив пейзажний фон.
    1866 – Член першого комітету знавців TPSP (Товариство прихильників красних мистецтв у Львові).

    Виставки: у Кракові в 1856—1858 роках у Товаристві друзів витончених мистецтв, у Львові в 1868, 1877, 1878 і 1881 роках.

  • Роботи
  • Александер Рачинський. В людській, 1849; дерево, олія; NMWАлександер Рачинський. Автопортрет, 1850; олія, полотно; ЛНГМАлександер Рачинський. Зуави в бою, 1850-ті; олія, полотно; ЛНГМАлександер Рачинський. Портрет подружжя, 1852; олія, полотноАлександер Рачинський. Король Стефан Баторій, 1854; олія, полотноАлександер Рачинський. Портрет Юзефа Дверницького, 1856Александер Рачинський. Генерал Мацей Рибинський, 1857; олія, полотноАлександер Рачинський. Жіночий портрет, 1857; олія, полотноАлександер Рачинський. Мисливець, 1857; дерево, олія; NMWАлександер Рачинський. Жіночий портрет, 1861; олія, полотноАлександер Рачинський. Вінцентій Поль, 1862; олія, полотноАлександер Рачинський. Портрет Йосифа Богдана Залеського, 1864Александер Рачинський. Портрет Александра ФредраАлександер Рачинський. Мартин Барвінський - ректор Львівського університету; олія, полотно; ЛНГМАлександер Рачинський. Портрет I C Дзялинського, 1864; літографіяАлександер Рачинський. Портрет Мартина Бореловського, 1864; літографіяАлександер Рачинський. Портрет графа Станіслава Скарбека, 1875; олія, полотно; ЛІМАлександер Рачинський. Пейзаж з коровами, 1876; олія, полотно

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх