Михайло Демцю

Михайло Демцю share

  • 2 січня 1953 (с. Круковець, Львівська обл.)
  • Львівське училище прикладного мистецтва ім. Івана Труша (1980)
  • Михайло Демцю представник українського постімпресіонізму та експресіонізму. Роботи художника відрізняються об’ємністю шарів фарби та яскравістю кольорової гами

    Педагоги з фаху: Тарас Драган і М. Бордун.

    1987 – член Спілки Художників, Львівська організація
    1991 – член Клубу українських митців
    1998 – член Національної спілки художників України
    2003 – заслужений діяч мистецтв України
    2010 – Народний художник України

    Колір є, безперечно, основною складовою більшості з його картин… Він любить пастозність, яка йому дозволяє надати багатства букета чи швидкоплинного бачення персонажа. Він встановлює контрасти інколи сміливі, але ніколи – бездумні – Didier Paternoster

    Нагороди:
    2001 — Всеукраїнське триєнале живопису. ІІІ премія;
    2003 — Фестиваль кераміки в Музеї кераміки. Вестервальд, Німеччина. І премія.

    Роботи знаходяться у музеях України та Європи і численних приватних колекціях.

  • Роботи
  • Михайло ДемцюМихайло ДемцюМихайло ДемцюМихайло ДемцюМихайло ДемцюМихайло ДемцюМихайло ДемцюМихайло ДемцюМихайло ДемцюМихайло Демцю. Голубий ангел, 2011Михайло Демцю. Львів пл. Ринок, 2015Михайло Демцю. Автопортрет, 1999Михайло Демцю. Вечірній Львів, 2000
    Михайло Демцю. Натюрморт, 2001Михайло Демцю. Собор св Юра, 2001Михайло Демцю. Митрополит, 2002Михайло Демцю. Сонячний натюрморт, 2002

Джерело робіт Mystetska zbirka
Сторінка на Вікіпедії

Інші профілі

Леопольд (Леон) Крец (Leopold Kretz)

Леопольд (Леон) Крец (Leopold Kretz)

Художник, скульптор, викладач. В роботах Леопольда Креца можна спостерігати надвзичайне емоційне піднесення, що, на думку дослідників, зумовлено впливом одного з перших його вчителів – Олекси Новаківського

Матвій Полейовський (Maciej Polejowski)

Матвій Полейовський (Maciej Polejowski)

Скульптор доби рококо українського походження, послідовник традицій Йогана Пінзеля і Бернарда Меретина. Стилістично скульптура Матвія Полейовського відноситься до рококо із певним тяжінням до класицизму

вверх