Ірина Мінько-Муращик

Ірина Мінько-Муращик share

  • 5 листопада 1960, м. Макіївка (Донецька обл)
  • Львівський інститут прикладного та декоративного мистецтва (1982)
  • Викладачі: Карло Звіринський, Любомир Медвідь, Олег Мінько, Ігор Боднар, Зеновій Флінта.

    Працює у техніці сухої пастелі та художньому ткацтві (гобелен малих форм), роботи вирізняються добротністю рисувальної манери й колористичного компонування

    1982-2002 – викладач малярства у коледжі ім. Івана Труша.
    1995 – член Національної спілки художників України
    2000 – лауреат галереї «Гердан» у номінації «Виставка року»
    2002 — викладач кафедри художнього текстилю Львівської національної академії мистецтв, доцент ЛНАМ
    2005 – лауреат обласної премії ім. 3. Флінти
    2010 – нагороджена Почесною Грамотою Фонду культури
    2013 – лауреат міжнародної виставки «Весняний салон 2013» в номінації «Кращий натюрморт»
    2013 – учасник міжнародного бієнале пастелі у м. Нови Сонч, Польща у

  • Роботи
  • Ірина Мінько-Муращик. Сільський пейзаж з маками, 2004. Папір, пастельІрина Мінько-Муращик. Львів Костел св Софії, 2010. Папір, пастель Ірина Мінько-Муращик. Львівський мотив, 2010. Папір, пастельІрина Мінько-Муращик. Натюрморт з іконою, 2010. Папір, пастель Ірина Мінько-Муращик. Натюрморт з козою, 2010. Папір, пастельІрина Мінько-Муращик. Ткацький натюрморт, 2011. Папір, пастельІрина Мінько-Муращик. Архітектурний мотив, 2013. Папір, пастельІрина Мінько-Муращик. Натюрморт з рибами, 2015. Папір, пастель Ірина Мінько-Муращик. Композиція з рибами, 2015. Папір, пастельІрина Мінько-Муращик. Сухі маки, 2015. Папір, пастельІрина Мінько-Муращик. Композиція. Посвята батькові, 2016. Авторська технікаІрина Мінько-Муращик

Інші профілі

Володимир Лобода

Володимир Лобода

Маляр, графік, скульптор і поет. Представник андеґраунду кінця 1960 — початку 1990-х років. У мистецький практиці Володимир Лобода спирається на традиції постмодернізму

Людвиґ Ліллє

Людвиґ Ліллє

Живописець, графік, мистецтвознавець. У живописній практиці спочатку тяжів до експресіонізму, застосовував деформації, різкі кон­­трасти, ґротеск; потім творив у дусі кубізму, абстракціонізму, мав період тяжіння до сюрреалізму