Польке шукав альтернативу традиційним живописним засобам. Його називають алхіміком. Адже у своїй майстерні-фотолабораторії він експериментував з різномантіними отруйними хімікатами.
І в 1986 році на Венеційсьцій Бієналє він офіційно закріпив за собою таке прізвисько презентувавши роботу «Котел алхіміка», яку жюрі відзначили премією.
Один з найвизначніших представників німецького постмодернізму, класик мистецтва ХХ століття, Зігмар Польке гідний нашого захоплення і уваги за одну тільки назву до своєї роботи:
«Щоб огірки довго зберігали свіжість, необхідно пофарбувати їх, будучи «заздалегідь вдячними».
В 2007 Зігмару Польке присудили премію Рубенса. У пошуках нових форм в мистецтві, художник ніколи не заперечував свого захоплення класиками: «Коли я був молодий, я цікавився мистецтво Ренесансу,» – казав Польке.
Інше у потоці
Карикатурна історія мистецтва ХХ століття
Пабло Пікассо про буденне та піднесене
Марк Шагал про організацію творчої роботи