Зеновій Кецало

Зеновій Кецало share

  • 12 лютого 1919, Добрівляни — 14 серпня 2010, Львів
  • Львівська Художньо-промислова школа (1933–1938)
    Краківська академія мистецтв (1938–1939)
  • Зеновій Кецало володів чи не всіма графічними техніками: лінорит, дереворит, офорт, мецо-тинто, літографія й інші. Його знали як доброго аквареліста та автора олійного живопису. Художник створив декілька тисяч творів

    Навчався у викладачів: Казимир Дуніковський, Ян Генрик Розен, Казимир Сіхульський, Людвік Тирович.

    На початку Другої світової війни викладав креслення і малювання у Ходорівській середній школі, а потім переїжджає до Львова.

    1941 – призваний до армії. За «антирадянську пропаганду» переведений до штрафбату, а згодом засуджений до 8 років таборів і 3 років позбавлення громадянських прав. Термін ув’язнення відбув на Уралі.

    1962 – вступив у Спілку художників УРСР.
    1963 -обраний головою секції графіки і членом правління Львівської обласної організації Спілки художників УРСР
    1990 — заслужений художник України
    1995 — народний художник України

  • Роботи
  • Зеновій Кецало. Вид на Чорногору, 1956Зеновій Кецало. Дземброня, 1959. Кольорова ліногравюраЗеновій Кецало. Володар Верховини, 1966Зеновій Кецало. Бойківський пейзаж, 1972. ЛіноритЗеновій Кецало. Бойківська хата, 1972. ЛіноритЗеновій Кецало. Верби в ворохті, 1996

Сторінка на Вікіпедії
Стаття на Zik
Фото робіт: Роман Свередюк

Інші профілі

Денис Метелін

Денис Метелін

Разом з резидентами галереї «Фарбований лис» їздив по різних містах України і створював мурали. Основний мотив творчості: глобалізація і пошук свого місця в світі. Недавно в творчості з’явився мотив родини, реалізований в проекті «Життєпис», що став автобіографічною розповіддю, коміксом

Богдана Давидюк

Богдана Давидюк

Художниця, плакатистка. Працює в постері з випадковими об’єктами, колажами, сканами, мінімізуючи додаткове втручання. Також працює з візуальною книгою. Створює мурали, займається мозаїкою

Катерина Сад

Катерина Сад

Катерина Сад створює ілюстрації, поєднуючи монотипію та графічний планшет. Завдяки поєднанню ручної роботи з цифровими ефектами ілюстрації художниці унікальні і, часом, зовсім несподівані

вверх