Володимир Цісарик

Володимир Цісарик

  • 3 вересня 1978, Львів
  • Львівський державний коледж декоративного і ужиткового мистецтва імені Івана Труша (1999)

  • Львівська академія мистецтв (2001)
  • Скульптор, автор монументальних робіт у різних містах України. Автор пам’ятника Леопольду фон Захер-Мазоху та Пабло Пікассо у Львові

    2015 – стажування у Флорентійській академії мистецтв.
    2009 – стажування у Санкт-Петербурзькому інституті живопису, скульптури та архітектури ім. І. Є. Рєпіна на факультеті підвищення кваліфікації викладачів.
    1999 – 2001 – Львівська академія мистецтв, кафедра монументально-декоративної скульптури. Отриманий диплом магістра образотворчого мистецтва, з відзнакою.
    1993 –1999 – Львівський державний коледж декоративного та ужиткового мистецтва ім. Івана Труша, відділ монументально-декоративної скульптури. Отриманий диплом бакалавра образотворчого мистецтва, з відзнакою

  • Роботи
  • Володимир Цісарик. Пам’ятник львівському сажотрусу, 2010Володимир Цісарик. Леопольд фон Захер-Мазох. Львів, 2008Володимир Цісарик. Небезпечний зв’язок – 63х57х22,5 смВолодимир Цісарик. Пік 21х24х14,5 смВолодимир Цісарик. КаріатидаВолодимир Цісарик. ШшВолодимир Цісарик. МарафонціВолодимир Цісарик. Перегони колісницьВолодимир Цісарик. Пам’ятник винахідникам гасової лампи Яну Зегу та Ігнасію Лукасевичу у Львові, 2008

Сторінка на Вікіпедії
Сайт Володимира Цісарик tsisaryk

Інші профілі

Ігор Стеф’юк

Ігор Стеф’юк

Художник і педагог. Ігор Стеф’юк працював у жанрі поліхромної пластики в дереві, спираючись на традиції українського народного мистецтва, зокрема сакральну поліхромію та іконопис

Мендель (Рейф) Шмірер (Mendel Schmierer)

Мендель (Рейф) Шмірер (Mendel Schmierer)

У 1930-х роках малював сатиричні зображення на суспільну тематику, котрі друкувались єврейському виданні «Moment», у львівських «Szpilkach» та «Chochole», а також у виданні «Mucha». Крім того, ілюстрував єврейські книги

Ярина Шумська

Ярина Шумська

Ярина Шумська працює у сфері перформансy, живопису, інсталяції, об’єкту. Досліджує поняття «присутності» людини, що провокує зміни первинного значення місць і ситуацій. Основні теми пов’язані з місцем, контекстом і пам’яттю: об’єкти та їх невидимі історії

вверх