Володимир Семків

Володимир Семків

  • 15 квітня 1983
  • Львівська національна академія мистецтв (2013)
  • Володимира Семківа у мистецькій практиці цікавить, в першу чергу, відношення скульптури до простору і часу. Скульптор працює з формою, її можливостями в різних матеріалах

    2007-2013 – навчання у Львівській національній академії мистецтва
    2011-2012 – навчання у Гданській академії мистецтв (Польща)
    2012 – перше місце у Конкурсі студентських скульптур присвячених Бальзаку, Alliance Francaise
    2013 – скульптура «Святий Онуфрій» урочище Студинець, Яворівського р-ну. Львівської обл.
    2014 – друге місце у Конкурсі пам’ятника Небесній сотні, у співавторстві з Семків Юлією, Тернопільська міська
    2014–2015 – проект «Завтра». Частина 1, у співавторстві з Романом Гайдейчуком (Тимчасовий проект). Площа перед Львівською ОДА. Львів
    2015 – перше місце у Конкурсі «Стіна пам’яті Небесної Сотні», у співавторстві з Семків Юлією, Івано-
    Франківська міська рада
    2019 – перше місце у Конкурсі пам’ятника С. Пушику, Івано-Франківська міська рада
    рада

  • Роботи
  • Володимир Семків. Ехо; бронза, пісковикВолодимир Семків. Монолог; бронза, пісковикВолодимир Семків. РозмоваВолодимир Семків. Дівчина з обкладинки, 2012; бетонВолодимир Семків. Меморіал Небесної сотні, 2015, Івано-ФранківськВолодимир Семків. Крокуючий, 2017; алюміній, h200Володимир Семків. Спадщина, 2017; дерево, вапняк, 120х110х80Володимир Семків. Муза, 2018
    Володимир Семків. Взаємозв'язок, 2019Володимир Семків. Марафонець, 2019Володимир Семків. Кінь, 2020; бронза, граніт, h66

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх