Віталій Матухно

Віталій Матухно

  • 1999, Лисичанськ
  • Куратор та митець із Лисичанська. Працює з аналоговою і цифровою фотографією, цифровим колажем, експериментальною музикою. Основні теми робіт: дослідження постіндустріального пейзажу Луганщини й Донеччини та процесу деіндустріалізації загалом. Працює зі зникаючою пам’яттю та робить спроби її зберегти, рефлексує про свій досвід життя у «вмираючому» місті. Зараз у своїй мистецькій практиці реалізує пошук знайомого пейзажу та комфортної зони загалом. Займається розвитком та підтримкою молодої мистецької сцени Луганської й Донецької областей. Є засновником і куратором проєктів «Гарелея Неотодрешь», експериментального виставкового простору для молодих художників регіону, та «14-8-22», онлайн-архіву особистих історій жителів Луганщини і Донеччини, мистецьких роздумів та спогадів про війну.

    2014-2018 – навчання у Сєвєродонецькому політехнічному технікумі (спеціальність – виробництво та обслуговування комп’ютерів)
    2018–2021 – навчання у Східноукраїнському національному університеті імені Володимира Даля
    2021-2022 – куратор експериментального виставкого простору Gareleya Neotodryosh
    2021 – видання зіна Neotodryosh
    2022 – учасник програми «Навігація» у просторі Jam Factory Art Center (Львів)
    2022 – учасник Львівської муніципальної мистецької резиденції та виставки «Ліс.Предмет.Сонце.Шрам.На пам`ять.Сховати.Обмеження»
    2022 – персональна виставка «Нажаль, в мене не багато кращих фотографій», галерея Detenpyla (Львів)
    2022 – виставка репродукцій зіна Neotodryosh, куратор – Антон Ткаченко, Міжкімнатний простір (Львів)
    2023 – персональна виставка «Пейзаж буде іншим», Львівській муніципальний мистецькій центр

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх