Уляна Слюсар

Уляна Слюсар

  • 23 червня 1956, м. Стрий
  • Національний університет «Львівська політехніка»
  • Авторка графічних композицій та гобеленів. Центральна тема – урбаністичний пейзаж Львова. Уляна Слюсар володіє різними графічними техніками: ліноритом, рисунком пером, рапідографом, сериграфією.

    1973-1978 – навчання на архітектурному факультеті НУ «Львівська політехніка»
    1978-1980 – робота в Чернівецькому відділі інституту “Укржитлоремпроект”
    1981 – повернення до Львова і вступ в аспірантуру
    1986 – перша виставка в Будинку архітектора

    Доля подарувала жінці прекрасний дар творити і водночас обмежила фізичними можливостями. Пропри те, що Уляна Слюсар прикута до ліжка та інвалідного візка, вона продовжує мистецьку працю. Її графіка та гобелени зберігаються у музеях України, Польщі, Чехії, Франції, Бельгії, Швеції, Ізраїлю, Канади, США, Аргентини, Австралії, у приватних колекціях.

  • Роботи
  • Уляна Слюсар. Мій веселковий Львів І. Триптих, 1987. Перо, туш. 41х30 смУляна Слюсар. Мій веселковий Львів ІІ. Триптих, 1987. Перо, туш. 42х30 смУляна Слюсар. Мій веселковий Львів ІІІ. Триптих, 1987. Перо, туш, акварель. 41,2 х 30 смУляна Слюсар. Львівські ритми І, 1985. Перо, туш. 40 х 28,8 смУляна Слюсар. Львівські ритми ІІ, 1985. Сериграфія. 41 х 27,5 смУляна Слюсар. Архітектурні метаморфози, 1987 р. Кольоровий лінорит. 42,5 х 30,3 смУляна Слюсар. Преображенська церква, 1990. Лінорит. 15,8х12 смУляна Слюсар. Львівське бароко. Домініканський костел, 1990. Лінорит. 16,5х12,7 смУляна Слюсар. Архітектурні метаморфози, 1991. Лінорит. 38,5х31 смУляна Слюсар. Заграва над «Успенкою» І, 1989. Килимова голка. 66 х 53 смУляна Слюсар. Сонячний вихор, 1992. Килимова голка. 76 х 49 смУляна Слюсар. Ранковий настрій, 1996. Килимова голка. 59 х 40 см

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх