Станіслав Осостович (Stanisław Osostowicz )

Станіслав Осостович (Stanisław Osostowicz )

  • 3 травня 1906, Тернопіль – 25 вересня 1939, Варшава
  • Львівська художньо-промислова школа (1927)
    Краківська академія мистецтв (1932)
  • Живописець і графік, учасник Краківської групи. Особливість художньої мови Станіслава Осостовича проявляється у динаміці ліні та кольорів, характерним експерисивним авангардним течіям

    1927-1932 – навчання у Краківській академії мистецтв, серед викладачів за фахом – Фредерік Паутч
    Під час навчання в Краківській академії був членом Товариства польськиих художників «Мистецтво»
    1931 – взяв участь у створенні художнього угрупування Żywi
    1932 – на грунті угрупування Żywi започатковується Краківська група, в якій Станіслав Осостович займав посаду віце-президента
    1932 – дипломну роботу «Селянський епос», за рішенням ректора Академії мистецтв, визнали надто радикальною та зняли з виставки аспірантів, а Осостовича виключили з академії
    1933 – переїзд до Львова
    1935 – став членом Союзу польських художников і дизайнерів
    1937 – співпрацював з легендарним авангардним театром Cricot, як сценограф
    1937 – одружився з художницею Галиною Поль
    1939 – прийнятий на роботу як карикатурист для національного музею в Варшаві
    Загинув під час бомбардування в окупаваній Варшаві.

  • Роботи
  • Станіслав Осостович. Єва, 1930, офортСтаніслав Осостович. Стара селянка, 1930, офортСтаніслав Осостович. Селянський епос, 1930, офортСтаніслав Осостович. Селянський епос, 1932; полотно, олія; NMKСтаніслав Осостович. Перед магазином, 1931; папір, акварель; NMWСтаніслав Осостович.  Вулична сцена, 1931; папір, акварель; NMWСтаніслав Осостович. Стіни та люди, 1931; папір, акварель; NMWСтаніслав Осостович. Дівчина з сифоном, 1931; папір, акварель; NMWСтаніслав Осостович. Леопольд Левицький, 1932, офортСтаніслав Осостович. Жебрак, 1932, офортСтаніслав Осостович. Антифашистська демонстрація, 1932; папір, акварель; NMWСтаніслав Осостович. Бунт, 1932-1933; папір, акварель; NMWСтаніслав Осостович. На пляжі, 1930-34; папір, акварель; NMWСтаніслав Осостович. У конторі, 1932-1934; папір, акварель; NMWСтаніслав Осостович. Біля кінотеатру, 1932-1933; папір, акварель; NMWСтаніслав Осостович. Вуличний швець, 1934-35; гуаш; NMWСтаніслав Осостович. Сцена на ринку, 1934-37; папір, олівці; NMWСтаніслав Осостович. Вулиця Каштани, 1938; олія; ЛНГМСтаніслав Осостович. Пивний бар, 1939; папір, кольорові олівці; NMWСтаніслав Осостович. Ринок в Казимежі, 1939; папір, кольорові олівці; NMWСтаніслав Осостович. Ринок в Казимежі, 1939; папір, кольорові олівці; NMWСтаніслав Осостович. Випивають, 1939; папір, кольорові олівці; NMWСтаніслав Осостович. Магазин капелюхів, 1939; папір, кольорові олівці; NMWСтаніслав Осостович. М'ясна лавка, 1939; папір, кольорові олівці; NMW

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх