Станіслав Перфецький

Станіслав Перфецький

  • 1977, м. Жидачів
  • Станіслав Перфецький (вигаданий персонаж, псевдонім чи альтер-его) існував у вуличному просторі як стріт-артист, зараз роботи з його підписом присутні в галерейному просторі. З вулицю в галерею та зі стіни на «полотно» перейшли ідеалізація форми й нашарування фігуративних образів з різних епох. Використовує техніки вуличного мистецтва і набиває трафарети на полотно

    2019 – участь у виставці «Ангели», куратор – Павло Гудімов

  • Роботи
  • Станіслав Перфецький. Берегиня, 2009; дошка, трафарет, оліяСтаніслав Перфецький. Замріяна Каська, 2009; дошка, трафарет, оліяСтаніслав Перфецький. Київска Руся, 2009; полотно, трафарет, оліяСтаніслав Перфецький. Черепа, 2009; фанера, трафаретСтаніслав Перфецький. Кінець, 2010; полотно, трафарет, оліяСтаніслав Перфецький. Слово, 2010; полотно, трафарет, оліяСтаніслав Перфецький. Що таке мистецтво, 2010; полотно, трафарет, оліяСтаніслав Перфецький. Яка чудова Інгліш-мова, 2010; полотно, трафарет, оліяСтаніслав Перфецький. Все, що робиш, роби з любов'ю, 2010; полотно, трафарет, оліяСтаніслав Перфецький. Все, що робиш, роби з любов'ю, 2011Станіслав Перфецький. Наш кандидат, 2012; авторська технікаСтаніслав Перфецький. Без назви, 2012; полотно, оліяСтаніслав Перфецький. Без назви, 2012 авторська технікаСтаніслав Перфецький. Берегиня, 2014; дошка, трафарет, оліяСтаніслав Перфецький. Радіо казало, 2014; ДВП, трафарет, олія

Інші профілі

Ігор Стеф’юк

Ігор Стеф’юк

Художник і педагог. Ігор Стеф’юк працював у жанрі поліхромної пластики в дереві, спираючись на традиції українського народного мистецтва, зокрема сакральну поліхромію та іконопис

Мендель (Рейф) Шмірер (Mendel Schmierer)

Мендель (Рейф) Шмірер (Mendel Schmierer)

У 1930-х роках малював сатиричні зображення на суспільну тематику, котрі друкувались єврейському виданні «Moment», у львівських «Szpilkach» та «Chochole», а також у виданні «Mucha». Крім того, ілюстрував єврейські книги

Ярина Шумська

Ярина Шумська

Ярина Шумська працює у сфері перформансy, живопису, інсталяції, об’єкту. Досліджує поняття «присутності» людини, що провокує зміни первинного значення місць і ситуацій. Основні теми пов’язані з місцем, контекстом і пам’яттю: об’єкти та їх невидимі історії

вверх