Соломія Гороб’юк

Соломія Гороб’юк

  • 25 квітня 1990
  • Львівська національна академія мистецтв (2015)
  • Скульпторка, художниця. Соломія Гороб’юк у монументальній та станковій скульптурі працює з різними матеріалами (гіпс, бронза, камінь, дерево, полімер, пластик, пінопласт та ін.) здебільшого поєднуючи їх

    2005-2009 – навчання у Львівському державному коледжі декоративного і ужиткового мистецтва імені Івана Труша, кафедра скульптури
    2009-2015 – навчання у Львівській національній академії мистецтв, монументальна скульптура
    2013 – симпозіум з реставрації та обробки каменю Meisterschule für Handwerker, Кайзерслаутерн (Німеччина)
    2013 – встановлено скульптуру «Колесо Фортуни», Львів, Україна.
    2014-15- учасниця виставки «Торкаючись, бачу» Львів, Україна.
    2016 – симпозіум «FRANKO SCULPTURE SYMPOSIUM» Львів, Україна.
    2020 – монументальні рельєфи (5 скульптур, бетон) в інтерєр нічного клубу Split , Львів, Україна

  • Роботи
  • Соломія Гороб’юк. Колесо фортуни, 2013; кований метал, бронза, пластик, 230х150х40Соломія Гороб’юк. Колесо фортуни, 2013; кований метал, бронза, пластик, 230х150х40Соломія Гороб’юк. Ангел, 2013; бронза, пісковик, 110х25х20Соломія Гороб’юк. Поцілунок, 2016; гіпс, 130х50х40Соломія Гороб’юк. Поцілунок, 2016; гіпс, 130х50х40Соломія Гороб’юк. Поцілунок, 2016; гіпс, 130х50х40Соломія Гороб’юк. Без назви, 2017; гіпс, 120х120х40Соломія Гороб’юк. Спортсмени  (у співавторстві), 2018; гіпс, 300х200х10Соломія Гороб’юк. Маска, 2020; 200х200х50

Інші профілі

Антон Ткаченко

Антон Ткаченко

Антон Ткаченко досліджує тему особистої пам’яті та пам’яті міста, велику увагу у своїх проєктах приділяє архітектурі й організації простору. Митець працює зі знайденими об’єктами та вторинно використаними матеріалами, як-от скло, тканина, фотографії, афіші, тексти, плани виставкових приміщень, документації виставок, пам’ятні речі

Віталій Матухно

Віталій Матухно

Куратор та митець із Лисичанська. Працює з аналоговою і цифровою фотографією, цифровим колажем, експериментальною музикою. Основні теми робіт: дослідження постіндустріального пейзажу Луганщини й Донеччини та процесу деіндустріалізації загалом. Працює зі зникаючою пам’яттю та робить спроби її зберегти, рефлексує про свій досвід життя у «вмираючому» місті

Марія Богомолова

Марія Богомолова

Важливою складовою мистецької практики Марії Богомолової є дослідження матеріалів, що стають невіддільною частиною її графічних робіт. Більшість із них — це рослини, тканина й те, що винайдено у поєднанні людської праці та природних ресурсів. Матеріал стає активним учасником роботи та формує новий контекст розуміння твору

вверх