Софія Авдєєва

Софія Авдєєва

  • Харків
  • Художниця з Харкова, працює з книжковою та друкованою графікою: офорт, літографія, лінорит; також займається фотографією, леттерингом, анімацією і мультимедійними практиками загалом. Поглиблено працює у площині книжкової графіки/образу книги, артбука, інтерактивної книги.

    Мисткиня так описує свій підхід у роботі: «Слідувати візуальним і смисловим випадковостям, підкреслюючи їх і не заважаючи їм. Я систематично збираю під час мандрів містами та ландшафтами випадкові моменти: фото, відео, скани текстур флори. Я поступово обробляю цей архів і з цих матеріалів «існуючого» генерую «ілюзорні» простори для нових проєктів, іноді дещо романтизуючи матеріали реальності».

    2018 – учасниця перформативного воркшопа Вальдемара Татарчука в рамках фестивалю NonStopMedia, Муніципальна галерея, Харків
    2019 – учасниця артрезиденції з менторством перформера Вальдемара Татарчука, галерея Артсвіт, Дніпро
    2020 – учасниця музично-театральної резиденції СХІДОПЕРА
    2020-2021 – робота в команді авторської художньої студії Aza Nizi Maza
    2022 – учасниця програми «Навігація» у просторі Jam Factory Art Center, в рамках програми Софія Авдєєва створила візуальне оформлення для мультимедійного перформанса «Тривожна валіза платівок Dr. Bugg»

    Проєкт «Тривожна валіза платівок Dr. Bugg» (мультимедійний перформанс; саунд: Doctor Bugg (Павло Лісовський); візуальне оформлення: Софія Авдєєва) створений у колаборації Софією Авдєєвою та Павлом Лісовським і представлений глядачам під час програми «Навігація» у просторі Jam Factory Art Center. Мультимедійний перформанс задуманий авторами як інтелектуальний поетично-музичний матеріал, що стане поштовхом для рефлексій про нову буденність. Синтетичне дійство складається з пісень і анімованих обкладинок до них. «Кожна пісня, наче броненосний жук чи яскравий світляк, який під час чергового блекауту виповз чи вилетів на тло сьогоденної воєнної дійсності», — говорять митці. Візуальне оформлення презентовано через алегоричний образ «тривожного кейсу вінілових платівок». На думку авторів проєкту, платівка — така ж архаїка, як і війна у ХХІ столітті, але обидві сьогодні знову актуалізувалися.

  • Роботи
  • Софія Авдєєва. Тривожна валіза платівок Dr. Bugg, 2022

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх