Северин Обст (Seweryn Obst)

Северин Обст (Seweryn Obst)

  • 1847, с. Середній Березів (нині Івано-Франківська обл.) – 1917, Львів
  • Віденська Академія мистецтв
  • Живописець та ілюстратор. Працював ілюстратором та ретушером фотографій у часописах. Автор портретів та гірських пейзажів

    1864-1867 – навчання у Віденській Академії мистецтв
    Потім ще сім років мешкав у Відні, працюючи ілюстратором та ретушером фотографій у кількох часописах.
    Повернувшись до Східної Галичини, працював над портретами. У Відні Северин Обст познайомився з Артуром Ґротґером, який також навчався в Академії у майстерні Крістіана Рубена.
    Потому 6 років жив на Гуцульщині, копіюючи орнаменти народного мистецтва гуцулів, котрі згодом зберігались у львівському Музеї Дідушицького.

    1883 – оселився у Львові, де захопився аквареллю. Працював переважно над гірськими пейзажами, а також писав картини на сюжети з життя гуцулів.
    1883—1898 – мав майстерню у Львові на вулиці Сакраменток. Тут він навчав живопису Казимира Лотоцького.
    1911 – відсвяткував 50-річний ювілей своєї художньої творчості. У березні 1912 року на персональній виставці було представлено 208 полотен.
    З 1910 року мешкав у притулку для пристарілих фундації Домса.
    Помер у січні 1917 р. у Львові.

  • Роботи
  • Северин Обст (Seweryn Obst). Автопортрет, після 1900 року; Львівська національна галерея мистецтв

Джерела:
1. Б. М. Пінчевська. Творчість єврейських художників Східної Галичини 1900-1939 років. Корсунь-Шевченківський, Корсунський видавничий дім “Всесвіт”, 2013. 240 сторінок.

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх