Себастіян Фесінґер (Sebastian Fesinger)

Себастіян Фесінґер (Sebastian Fesinger)

  • ? – 1768
  • Скульптор та архітектор. Вважається одним з головних представників львівського рококо

    Себастіян Фесінґер був війтом юридики святого Івана Хрестителя у Львові, заможним міщанином, власником «ґрунту» (земельної ділянки), будинку. Син або молодший брат Фабіяна Фесінґера, довший скульптори працювали разом, після його Фабіяна став власником його майстерні.

    1750—1769 – розквіт творчої діяльності, що була зосереджена в основному у Львові
    1764 – працював разом з архітектором Мартином Урбаніком над спорудженням об’єктів, що належали домініканцям у Львові і Тернополі
    1764 – розпочав роботи з виготовлення камінних статуй, що мали вінчати фасад Костелу Божого Тіла; також виконав дерев’яну різьблену поліхромовану конструкцію органу (не збереглась)
    1759—1760 – статуї святих Антонія та Егідія перед фасадом костелу францисканців у Перемишлі
    перед 1764 – дві камінні статуї святих-домініканців на фасаді костелу святої Марії Магдалини, Львів

    Шість із восьми скульптур, які увінчують фасад костелу святого Йосипа в Підгірцях (зображення Архангела Рафаїла, Богоматері, святої Анни, святих Вацлава, Онуфрія, Петра та Йосифа) також є роботами Себастіяна Фесінґера

  • Роботи
  • Себастіян Фесінґер. Фасад костелу святого Йосипа в Підгірцях

Сторінка на Вікіпедії
Література:
Biriulow J. Rzeźba lwowska od połowy XVIII wieku do 1939 roku: Od zapowiedzi klasycyzmu do awangardy. — Warszawa: Neriton, 2007, 388 s.

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх