Павло Ґранкін

Павло Ґранкін

  • 27 грудня 1960, Львів — 8 вересня 2007, Львів
  • Учасник авангардних виставок, близький до андеграундної богеми, Павло Ґранкін працював як графік без спеціальної освіти. Видатний дослідник історії Львова, архітектури та мистецтва

    1987 – участь у першій неформальній виставці у Львові «Запрошення до дискусії» в Музеї фотографії (Костел Марії Сніжної)
    1994 – починається плідна співпраця з інститутом «Укрзахідпроектреставрація» та з видавництвом «Центр Європи»
    1999-2000 — член редакційної ради журналу «Будуємо інакше» 2003—2005 — випусковий редактор історико-культурного альманаху «Галицька брама»

    Свої знання про Львів Павло Ґранкін визбирував не тільки занотовуючи натурні ескізи, а й студіюючи архіви, інвентаризуючи твори мистецтва разом із співробітниками інституту «Украхідпроектреставрація».

    Статті дослідника стосувалися історії Львова та біографій видатних львів’ян: «Залізничні алегорії на львівських вулицях», «З минулого станції Підзамче», «Вітражі Львова (до 1939 року)», «Львівський оперний театр: історія будови і реставрації», «Львівська хімічна фабрика TLEN», «Архітектор Юліян Цибульський», «Майстер неоготики Теодор Маріан Тальовський» та ін.

  • Роботи
  • Павло ҐранкінПавло ҐранкінПавло ҐранкінПавло ҐранкінПавло ҐранкінПавло ҐранкінПавло ҐранкінПавло ҐранкінПавло Ґранкін

Сторінка на Вікіпедії
Джерело фото: Павло Ґранкін. Графіка. 2008 р., 192 с.
Більше фото на сторінці Львів у живописі

Інші профілі

Ігор Стеф’юк

Ігор Стеф’юк

Художник і педагог. Ігор Стеф’юк працював у жанрі поліхромної пластики в дереві, спираючись на традиції українського народного мистецтва, зокрема сакральну поліхромію та іконопис

Мендель (Рейф) Шмірер (Mendel Schmierer)

Мендель (Рейф) Шмірер (Mendel Schmierer)

У 1930-х роках малював сатиричні зображення на суспільну тематику, котрі друкувались єврейському виданні «Moment», у львівських «Szpilkach» та «Chochole», а також у виданні «Mucha». Крім того, ілюстрував єврейські книги

Ярина Шумська

Ярина Шумська

Ярина Шумська працює у сфері перформансy, живопису, інсталяції, об’єкту. Досліджує поняття «присутності» людини, що провокує зміни первинного значення місць і ситуацій. Основні теми пов’язані з місцем, контекстом і пам’яттю: об’єкти та їх невидимі історії

вверх