Ольга Стеблак

Ольга Стеблак

  • 1987, м. Мукачево.
  • Львівська національна академія мистецтв
  • Дизайнерка одягу та художниця. Частково займається стріт-артом та педагогічною діяльністю. Працює в техніці олійного живопису та колажу

    2004-2010 – навчання в ЛНАМ (Дизайн Одягу), паралельно під час навчання працює дизайнером взуття на місцевій мануфактурі.
    Після завершення навчання залишається жити та працювати у Львові.
    2010 – участь у колективній виставці Organic Street Scape Project (Торонто, Канада)
    2011 – участь у колективній виставці “Лузер Арт Фест” (Київ, Україна)
    2012 – участь у колективній виставці “Shalom Ukraina” (Lille, France)
    2013 – колективна виставка “Shalom Ukraina” (Paris, France)
    2017 – персональна виставка “Де виставка?” (Львів, Україна).

    Учасниця у LvivFashionWeek:
    2013 – колекція “Intro”
    2015 – колекція “Hedone”
    2016 – колекція “Шерсть”
    2016 – колекція “Нічний Сад”
    2019 – колеція “Футболка”

  • Роботи
  • Ольга Стеблак. Здибанка, 2016; полотно, олія, 90х130 Ольга Стеблак. Ноги, 2017; полотно, олія, 50х120Ольга Стеблак. Світанок, 2017; полотно, олія, 90Х120Ольга Стеблак. Захід, 2017; полотно, олія, 75х110Ольга Стеблак. Незакінчена, 2017; полотно, олія, 160х180Ольга Стеблак. Відпочиваюча сорочка, 2019; олівець, маркер, папір, 21х30 Ольга Стеблак. На висоті, 2019; макулатура, клей, 20х20 Ольга Стеблак. Море дощів, 2019; макулатура, клей, 15х22Ольга Стеблак. Ліс, 2019; макулатура, клей, 21х29Ольга Стеблак. Скромний робітник буржуазії, 2019; макулатура, клей, 14х21Ольга Стеблак. Sos, 2020; макулатура, клей, 35,5х43,5Ольга Стеблак. Melencolia, 2020; макулатура, клей, 35,5х21Ольга Стеблак. Меланхолія, 2020; макулатура, клей, 35,5х64,5Ольга Стеблак. Мама, 2020; макулатура, клей, 32х64,5Ольга Стеблак. Якби я не здобув; папір, маркер, пваОльга Стеблак. Горіх, 2017Ольга Стеблак. Колаж; фрагменти журналів, пваОльга Стеблак. Корівка, 2020; акрил, папір, пва

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх