Олена Мордик

Олена Мордик

  • Харків
  • Харківська державна академія дизайну та мистетва
  • Працює з фотографією, інсталяцією, об’єктами, займається плейбек-театром, перформансом. Основні теми робіт: дім і його відсутність, документація реальності та легенд

    Закінчила Харківську державну академію дизайну та мистецтв за спеціальністю «книжкова ілюстрація».

    2019-2020 – учасниця лендарт фестивалю Міфогенез (Вінниця)
    2020-2021 – плейбек-перфомаси у якості акторки театру More Nocturnе (Харків)
    2021 – митецька резиденція на основі платформи «ТЮ» (Маріуполь)
    2021 – митецька резиденція «ДК Одеська» (Харків)
    2022 – учасниця Red Treat playback festival за підтримки Wasmitherz (Гановер, Німеччина)
    2022 – плейбек перфоманси в MDBK и GFZK (Лейпциг, Німеччина)
    2022 – митецька резиденція Ukrainian Artists Camp за підтримки Parade Fest (Пула, Хорватія)
    2022 – «Буквально андеграундна виставка» (Львів)
    2022 – виставка «Обереги» за кураторством Є. Зякіної у галереї HotArtHall (Львів)
    2022 – майстеркласи з плейбек-театру у HotArtHall (Львів) та Артсховищі (Камянець)
    2022 – групова виставка «Прогулянка домом» у рамках резиденції «Вибачте, номерів немає» (Ужгород)
    2022 – учасниця програми «Навігація» у просторі Jam Factory Art Center, в рамках програми Олена Мордик створила серію фотограм «Речі, що підлягають зникненню»

    Речі, що підлягають зникненню
    серія фотограм

    Робота складається із серії зображень-фотограм, отриманих фотохімічним методом, без застосування фотокамери. Одна з особливостей цієї техніки — недовговічність і непередбачуваність; зображення може триматися від кількох днів до десятків років. Мисткиня збирає силуети-зображення речей, знайдених нею та її друзями під час подорожей або на новому місці проживання, але таких, що нагадують про дім. Серед речей: колекція палок і сухоцвітів, таргани з київської комуналки, волосся, паперова лялька сонця, ключі від усіх місць, де раніше жила художниця.

  • Роботи
  • Олена Мордик. Серія фотограм «Речі, що підлягають зникненню», 2022Олена Мордик. Серія фотограм «Речі, що підлягають зникненню», 2022Олена Мордик. Серія фотограм «Речі, що підлягають зникненню», 2022Олена Мордик. Серія фотограм «Речі, що підлягають зникненню», 2022

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх