Олексій Мінько

Олексій Мінько

  • 2000, Бердянськ
  • Створює відео, перформанси і вистави; у Бердянську та Дніпрі займався акціонізмом. Автор телеграм-каналу «скільки олексіїв мінько ви бачите на зображенні», куратор освітнього фестивалю ВУЛУН у Бердянську, стипендіат Стипендії Президента України для молодих митців (сфера театру). Працює із видимістю повсякденних мікропрактик, політизує зв’язки, що є на периферії уваги. Використовує міждисциплінарний підхід для організації мистецьких процесів, що сприяють виникненню нових ментальних, етичних та естетичних оптик.

    2016-2020 – навчання у Дніпропетровському театрально-художньому коледжі за спеціальністю «Актор театру ляльок»
    2020 – почав навчатися на спеціальності «Культурологія» в Національному педагогічному університеті ім. Драгоманова. В 2021 році перевівся на спеціальність «Філософія»
    2020 – дипломований учасник Online Culture Camp for Youth 2020 від Dansk Kultur-Institut
    2020 – учасник IX конкурсу Steadly Art Critic Prize
    2021 – учасник семінару «Creating Ruin: Проблематизації погляду» від Method Fund
    2021 – учасник Art.Lab під менторством Асі Баздирєвої у Summer School Viadrinicum 2021: Transsectoral DigitalLab: (Dis-)Assembling the (Post-)Digital Social.
    2022 – студент Центрально-Європейського Університету на курсі Invisible University, предмет Культура та історична спадщина
    2022 – учасник програми «Навігація» у просторі Jam Factory Art Center

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх