Олександра Магінська-Слободюк

Олександра Магінська-Слободюк

  • 21 грудня 1951, м. Львів
  • Львівське училище прикладного мистецтва ім. Івана Труша (1970)
    Львівський державний інститут прикладного та декоративного мистецтва (1977)
  • Художниця декоративної пластики. Авторка декоративних рельєфів, тарель, керамічних панно, мозаїки

    Педагоги з фаху: В. Вуйцик, В. Овсійчук

    від 1970 – робота у ре­ставраційних майстернях,
    від 1975 – у Музеї історії релігії та атеїзму;
    1984–2004 – співробітниця н.-д. сектору при АМ.
    1988 – членкиня Національної спільки художників України

  • Роботи
  • Олександра Магінська-Слободюк. Вертеп, 1984; шамот, соліОлександра Магінська-Слободюк. Декоративна керамічна таріль Берегиня, 2010; шамот, солі, поливиОлександра Магінська-Слободюк. Декоративна скульптура з циклу Феєрії, 2004; шамот, солі, ангоби, поливи

Література
Голубець О. Львівська кераміка. – Київ: Наукова думка, 1991.
Сайт Національної Спілки Художників України

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх