Олександр Звір

Олександр Звір

  • 31 жовтня 1953, с. Нова Скварява (Львівщина)
  • Львівський інститут прикладного та декоративного мистецтва (1981)
  • Викладачі з фаху: Андрій Бокотей, Богдан Галицький, М. Лозинський.

    Представник експериментальної течії львівської школи скла, з характерною відмовою від класичних ужиткових норм. Вплив авангарду початку 20 ст: використання прийомів примітиву

    від 1996 – завідуючий кафедри художнього скла ЛНАМ
    1989 – співзасновник українсько-американського товариства художників «Доля»
    від 1989 – учасник міжнародних симпозіумів з гутного скла (Львів), всеукраїнських та зарубіжних виставок
    1998 – Член НСХУ
    1999 – лауреат обласної мистецької премії імені Зеновія Флінти
    2007 – професор

    Окремі вироби зберігаються у Львівсбкому музеї скла, Національному музеї у Львові, Галереї Українсько-американського товариства художників «Доля» (Чикаґо), Міжнародному центрі скла у м. Ван-ле-Шатель (Франція).

  • Роботи
  • Олександр Звір. Без назви, гутне склоОлександр Звір. Без назви, гутне склоОлександр Звір. Без назви, гутне склоОлександр Звір. Без назви, гутне склоОлександр Звір. Без назви, гутне склоОлександр Звір. Без назви, гутне склоОлександр Звір. Без назви, гутне склоОлександр Звір. Без назви, гутне скло, 2007Олександр Звір. Без назви, гутне скло, 2016

Автор фото: Олег Введенський
Література: Черняк Ф. Львівське гутне скло другої половини ХХ століття: Нарис історії. – Львів: ЛНАМ, 2006

Інші профілі

Ігор Стеф’юк

Ігор Стеф’юк

Художник і педагог. Ігор Стеф’юк працював у жанрі поліхромної пластики в дереві, спираючись на традиції українського народного мистецтва, зокрема сакральну поліхромію та іконопис

Мендель (Рейф) Шмірер (Mendel Schmierer)

Мендель (Рейф) Шмірер (Mendel Schmierer)

У 1930-х роках малював сатиричні зображення на суспільну тематику, котрі друкувались єврейському виданні «Moment», у львівських «Szpilkach» та «Chochole», а також у виданні «Mucha». Крім того, ілюстрував єврейські книги

Ярина Шумська

Ярина Шумська

Ярина Шумська працює у сфері перформансy, живопису, інсталяції, об’єкту. Досліджує поняття «присутності» людини, що провокує зміни первинного значення місць і ситуацій. Основні теми пов’язані з місцем, контекстом і пам’яттю: об’єкти та їх невидимі історії

вверх