Одо (Оттон) Добровольський

Одо (Оттон) Добровольський

  • 1883, Чернівці – 1917, Київ
  • Краківська академія мистецтв
  • Автор пейзажів (переважно види Львова, Парижа, Мюнхена і Відня), карикатур, сцен з міського побуту та портретів. Одо Добровольський широко використовував техніки пастелі та акверелі.

    1908-1909 – жив у Парижі, в Мюнхені і, зрештою, вернувся до Львова
    1911-1912 – провів у Парижі
    1912 – взяв участь у виставці шкіців львівського мистецько-літературного гуртка
    1914-1915 – видав у Львові альбом із десяти кольорових літографій “Львів”

    У збірці Львівської галереї мистецтв зберігається 28 акварелей та рисунків Одо Добровольського.

    Настрій робіт Одо Добровольського коливається від ґротеску до спокою. З традиціями імпресіонізму та модерну творчий спадок художника споріднений характериними рисами – експресивні контури, широкі площини кольору та узагальненість композиції.
  • Роботи
  • Одо Добровольський. Костел св Ельжбети, 1903Одо Добровольський. Львів вул Чарнєцкєго, 1907Одо Добровольський. Львів вул Цитадельна, 1907Одо Добровольський. Вілла Пінінського, 1907Одо Добровольський. Волоська церква, 1907Одо Добровольський. Маріацька площа 1907Одо Добровольський. Автопортрет, 1908Одо Добровольський. В барі, 1908Одо Добровольський. В кафе, 1908Одо Добровольський. Париж Бульвар взимку, 1908 Одо Добровольський. Львів Каплиця Боїмів, 1910 Одо Добровольський. Львів Катедра, 1910 Одо Добровольський. Париж Бульвар Сент Мишель, 1911Одо Добровольський. Париж Нотр Дам в ночі. 1911Одо Добровольський. Перед бурею, 1912Одо Добровольський. Руан катедра, 1912Одо Добровольський. Вид на Бернардинський костел, 1914Одо Добровольський. Костел Бернардинців, 1915Одо Добровольський. Маріацька пл. 1915Одо Добровольський. Намісництво, 1915Одо Добровольський. Панорама Львова, 1915

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх