Назар Симотюк

Назар Симотюк

  • 13 лютого 1992, с. Бучачки (Івано-Франківська обл.)
  • Львівська національна академія мистецтв (2018)
  • Назар Симотюк працює в галузі скульптури та живопису. Використавши шкант для з’єднання меблів в якості основного виражального засобу, художник трансформував його традиційну функцію, досягнувши візуального ефекту мерехтіння та оптичної ілюзії

    2009-2012 – Коломийський педагогічний коледж ім. В. Стефаника
    2012-2018 – Львівська національна академія мистецтв, кафедра художнього дерева
    2018 – Мистецький проект «Де: форма», персональна виставка, галерея ЛНАМ, Львів
    2019 – Kyiv Art Week, Бізнес-центр «Торонто-Київ» Київ

    Викладач кафедри художнього дерева ЛНАМ.

    Назар Симотюк досіджує можливості традиційного матеріалу – дерева, – у концептуальному, технічному, образновізуальному аспектах. Стилістичною основою декоративних рельєфів Назара Симотюка стали оп-арт, поп-арт, супрематизм.

  • Роботи
  • Назар Симотюк. Таємний портал, 2019Назар Симотюк. Світле поле, 2019Назар Симотюк. Гаряче поле, 2019Назар Симотюк. Глибина ночі, 2019Назар Симотюк. Враження. Захід сонця 2, 2019Назар Симотюк. Зелене поле, 2018Назар Симотюк. Під тиском, 2018; дерево, 42 x 28 x 17 смНазар Симотюк. На поверхні, 2018; дерево, 16 x 40 x 9 смНазар Симотюк. Містичний образ, 2017; дерево, 39 x 15 x 12 смНазар Симотюк. Невідоме, 2017; дерево, 33 x 40 x 14 смНазар Симотюк. Спроба руху, 2016; дерево, 66,5 x 18 x 17 смНазар Симотюк. Cлоник, 2016; дерево, 14 x 16 x 5 см

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх