Наталка Шуст-Цимбалюк

Наталка Шуст-Цимбалюк

  • 1984, м. Прилуки (Чернігівщина)
  • Львівський державномий коледж декоративного і ужиткового мистецтва ім. І. Труша (2005)
  • Львівська національна академія мистецтв, кафедра художнього текстилю(2007)
  • Наталка Шуст-Цимбалюк працює в жанрі живопису та графіки. Створила культовий страйк-плакат «Молитва за Україну» (PrayForUkraine) – один із символів Євромайдану

    Викладачі з фаху: Оксана Раюк-Багринівська, Олена Хоменко.

    З 2005 року учасник багатьх всеукраїнських та міжнародних виставок.

    2007 – стала учасником стипендіальної програми Міністра Культури Польщі «Gaude Polonia». Програму реалізовувала у творчих майстернях академії мистецтв м.Лодзь.

    Роботи знаходяться в Укаїні, Польщі, Канаді, Америці.
    Живе та працює у Львові.

  • Серед виставок
  • 2013 – Персональна виставка «Без ГМО»

  • Роботи
  • Наталка Шуст-Цимбалюк. Графіка, ручка на офісному паперіНаталка Шуст-Цимбалюк. Графіка, ручка на офісному паперіНаталка Шуст-Цимбалюк. Графіка, ручка на офісному паперіНаталка Шуст-Цимбалюк. Графіка, ручка на офісному паперіНаталка Шуст-Цимбалюк. Графіка, ручка на офісному паперіНаталка Шуст-Цимбалюк. Графіка, ручка на офісному паперіНаталка Шуст-Цимбалюк. Графіка, ручка на офісному паперіНаталка Шуст-Цимбалюк. Страйк-плакат «Молитва за Україну» (PrayForUkraine), 2014Наталка Шуст-Цимбалюк. Без ГМО, 2013. Олія, полотно; 70х100Наталка Шуст-Цимбалюк. Без ГМО, 2013. Олія, полотно; 70х100Наталка Шуст-Цимбалюк. Наталка Шуст-Цимбалюк. Без ГМО, 2013. Олія, полотно; 70х100Наталка Шуст-Цимбалюк. Без ГМО, 2013. Олія, полотно; 70х100Наталка Шуст-Цимбалюк. Без назви, 2021; папір, олівець, ниткаНаталка Шуст-Цимбалюк. Дорога, 2021; папір, олівець, нитка, 21x30Наталка Шуст-Цимбалюк. Спляча, 2021; папір, олівець, акварель, 21x30Наталка Шуст-Цимбалюк. Тривога, 2022; папір, олівець, нитка, 21x30Наталка Шуст-Цимбалюк. Обстріл, 2022; папір, олівець, нитка, 21x30Наталка Шуст-Цимбалюк. Буча, 2022; папір, олівець, акварель, ізолента, 21x30

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх