Микола Грицеляк

Микола Грицеляк

  • 6 серпня 1988
  • Львівська національна академія мистецтв
  • Графік та живописець, Микола Грицеляк організатор і викладач незалежних відкритих художніх студій з натури для професіоналів та аматорів “Вечірній Рисунок”

    2008 — закінчив Самбірський Педагогічний Коледж імені Івана Филипчака. Спеціальність: вчитель образотворчого мистецтва та художньої праці.
    2008-2012 – навчання у Львівській національнальній академії мистецтв. Бакалавр кафедри Монументального живопису
    2009 – участь у розписі церкви Успіння праведної св. Анни м. Львів.
    2012-2014 – здобуття освітнього ступеня “магістр” кафедри Монументального Живопису ЛНАМ.
    2014 – участь у розписі церкви архистратига Михаїла с. Лішня Дрогобицького району.
    2014 – організатор і учасник проекту «Камера» національний музей меморіал жертв окупаційних режимів «Тюрма на лонцького».
    2014 – розпис церкви архистратига Михаїла смт.Печеніжин Коломийського р-н.
    2015 – участь у розписі ресторану «Бокораш» с.Кваси Рахівського р-н. Закарпатської обл.
    2015 – розпис (поліхромія) храму церкви Різдва Христового с.Сморжів Радехівського р-н. Львівської обл.
    2015-2016 – робота художником-реставратором у Львівському Історичному Музеї
    2015 – організатор і учасник проекту «Камера 2» національний музей меморіал жертв окупаційних режимів «Тюрма на лонцького»
    2016 – проект випускноків кафедри Монументального Живопису «Спін-оф» галерея ЛНАМ
    2016-2017 – робота техніком у Національному Музеї у Львові імені Андрея Шептицького
    2015-2017 – організатор “Вечірнього Рисунку” (художніх студій з натури) у ЛНАМ і НМЛ у Львові імені Андрея Шептицького.
    2017- Roots project, Берлін (Німеччина).

  • Роботи
  • Микола Грицеляк. Серія Микола Грицеляк. Серія Микола Грицеляк. Серія Микола Грицеляк. Серія

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх