Микола Грималюк

Микола Грималюк

  • 14 листопада 1954, м. Косів (Івано-Франківська обл.)
  • Львівський інститутт прикладладного та декоративного мистецтва (1982)
  • Викладачі: М. Лозинський, В. Островський, В. Овсійчук.

    Працює у галузях станкового та монументального живопису. Полотна Миколи Грималюка – це синтез кольору і світла, плям і ліній

    1993–2000 – робота викладачем кафедри рисунку Львівського коледжу декоративного і ужиткового мистецтва
    2000 – старший викладач
    2000 – Член НСХУ
    2003 – доцент кафедри академічного живопису Львівської академії мистецтв

  • Роботи
  • Микола Грималюк. Баба Євдокія, 1981Микола Грималюк. Шовкова косиця, 1987Микола Грималюк. Критик Григорій Нудьга, 1989Микола Грималюк. Спокуса, 1992Микола Грималюк. У квадраті, 1995Микола Грималюк. Довбуш, 1996Микола Грималюк. Скрипаль В.Савка, 1999Микола Грималюк. Феміда, 1999Микола Грималюк. Тарас Бульба з синами, 2000Микола Грималюк. Гуцули, 2000Микола Грималюк. Активістка, 2004Микола Грималюк. Андрій Бокотей, 2008Микола Грималюк. Ескіз портрета, 2010, пастельМикола Грималюк. Тривога, 2010, пастельМикола Грималюк. Монок, 2013Микола Грималюк. Нарис, 2013Микола Грималюк. Разом, 2013, пастельМикола Грималюк. Мелодія, 2015

Інші профілі

Антон Ткаченко

Антон Ткаченко

Антон Ткаченко досліджує тему особистої пам’яті та пам’яті міста, велику увагу у своїх проєктах приділяє архітектурі й організації простору. Митець працює зі знайденими об’єктами та вторинно використаними матеріалами, як-от скло, тканина, фотографії, афіші, тексти, плани виставкових приміщень, документації виставок, пам’ятні речі

Віталій Матухно

Віталій Матухно

Куратор та митець із Лисичанська. Працює з аналоговою і цифровою фотографією, цифровим колажем, експериментальною музикою. Основні теми робіт: дослідження постіндустріального пейзажу Луганщини й Донеччини та процесу деіндустріалізації загалом. Працює зі зникаючою пам’яттю та робить спроби її зберегти, рефлексує про свій досвід життя у «вмираючому» місті

Марія Богомолова

Марія Богомолова

Важливою складовою мистецької практики Марії Богомолової є дослідження матеріалів, що стають невіддільною частиною її графічних робіт. Більшість із них — це рослини, тканина й те, що винайдено у поєднанні людської праці та природних ресурсів. Матеріал стає активним учасником роботи та формує новий контекст розуміння твору

вверх