Михайло Дзиндра

Михайло Дзиндра

  • 8 листопада 1921 — 8 вересня 2006
  • Художньо-промислова школа у Львові
  • Михайло Дзиндра – майстер української модерної скульптури

    У роки війни професійні навики в галузі об’ємної пластики здобував у Художньо-промисловій школі у Львові, пройшовши клас скульптури Богдана Мухіна та Івана Севери.

    1944 – емігрував спершу у Чехословаччину, далі в Західну Німеччину, далі в Америку (США)
    1991 – повернувся в незалежну Україну

    За власні кошти збудував музей, де розмістив понад 800 перевезених зі США власних скульптур, які подарував державі. Сьогодні Музей Модерної Скульптури це відділ Львівської картинної галереї.

  • Роботи
  • Михайло Дзиндра. ДвоєМихайло Дзиндра. Голова індіанинаМихайло Дзиндра. Гнута форма на підставіМихайло Дзиндра. Великий абстрактМихайло Дзиндра. В лабіринтіМихайло Дзиндра. Червоний абстрактМихайло Дзиндра. ТанокМихайло Дзиндра. РодинаМихайло Дзиндра. ПлазуючаМихайло Дзиндра. Пілся медового місяцяМихайло Дзиндра. Переляканий солдатМихайло Дзиндра. Народження абстрактуМихайло Дзиндра. Монументальна скульптураМихайло Дзиндра. КвіткаМихайло Дзиндра. ЗакоханіМихайло Дзиндра. ДиктаторМихайло Дзиндра. Жінка з намистомМихайло Дзиндра. Жінки феміністки

Фото: Олег Введенський
Сторінка на Вікіпедії

Інші профілі

Ігор Стеф’юк

Ігор Стеф’юк

Художник і педагог. Ігор Стеф’юк працював у жанрі поліхромної пластики в дереві, спираючись на традиції українського народного мистецтва, зокрема сакральну поліхромію та іконопис

Мендель (Рейф) Шмірер (Mendel Schmierer)

Мендель (Рейф) Шмірер (Mendel Schmierer)

У 1930-х роках малював сатиричні зображення на суспільну тематику, котрі друкувались єврейському виданні «Moment», у львівських «Szpilkach» та «Chochole», а також у виданні «Mucha». Крім того, ілюстрував єврейські книги

Ярина Шумська

Ярина Шумська

Ярина Шумська працює у сфері перформансy, живопису, інсталяції, об’єкту. Досліджує поняття «присутності» людини, що провокує зміни первинного значення місць і ситуацій. Основні теми пов’язані з місцем, контекстом і пам’яттю: об’єкти та їх невидимі історії

вверх