Модест Сосенко

Модест Сосенко

  • 28 квітня 1875, с.Пороги — 4 лютого 1920, Львів
  • Мюнхенська академія
  • Художник-монументаліст, Модест Сосенко був новатором у спробах синтезувати візантійські традиції малярства та сучасні мистецькі досягнення

    1887—1895 – навчання в ґімназії при монастирі оо. Василіян в Бучачі 
    1896—1900 – Вчився у Краківській Школі Мистецтв
    1901—1902 – навчання у Мюнхенській Академії завдяки фінансовій підтримці митрополита Андрея Шептицького
    1902—1905 – навчання в Національній Школі Мистецтв у Парижі (майстерня Леона Бонна) також за підтримки митрополита
    1905 – журі відібрало кілька творів Модеста Сосенка (які, на жаль, майже всі – втрачені) для Всеукраїнської виставки, організованої Товариством прихильників української літератури, науки і штуки
    від 1907 – працював реставратором в Національному музеї у Львові
    1909 – Модест Сосенко розпочав працю над оздобленням церкви в Славському, в його помічниках був тодішній студент Краківської академії мистецтв Юліан Буцманюк
    1916-1918 – під час Першої світової війни був мобілізований до австро-угорської армії, брав участь у військових діях

  • Роботи
  • Модест Сосенко. Наталія Лотоцька, 1898; олія, полотноМодест Сосенко. Наталія Лотоцька, 1901; олія, полотно, НМЛМодест Сосенко. Портрет брата Юліяна; олія, полотноМодест Сосенко. Лірник, 1904; олія, полотноМодест Сосенко. Єрусалим, 1906; олія, полотно, НМЛМодест Сосенко. Вітражі церкви у селі Підберізці, 1910Модест Сосенко. Продавчиня поморанч, 1902; олія, полотно, НМЛМодест Сосенко. Христос і самаритянка, 1907; акварель, туш, папір, НМЛМодест Сосенко. Розписи церкви у селі Підберізці, 1907-10Модест Сосенко. Розписи церкви у селі Підберізці, 1907-10Модест Сосенко. Розписи церкви у селі Підберізці, 1907-10Модест Сосенко. Розписи церкви у селі Підберізці, 1907-10Модест Сосенко. Розписи церкви у селі Підберізці, 1907-10Модест Сосенко. Розписи церкви у селі Підберізці, 1907-10Модест Сосенко. Розписи церкви у селі Підберізці, 1907-10Модест Сосенко. Розписи церкви у селі Підберізці, 1907-10Модест Сосенко. Розписи церкви у селі Підберізці, 1907-10Модест Сосенко. Розписи церкви у селі Підберізці, 1907-10Модест Сосенко. Розписи церкви Успіння в Славсько, 1909-11 (фото поч. ХХ ст)Модест Сосенко. Розписи церкви Успіння в Славсько, 1909-11Модест Сосенко. Розписи церкви Успіння в Славсько, 1909-11Модест Сосенко. Розписи церкви Успіння в Славсько, 1909-11Модест Сосенко. Розписи церкви Успіння в Славсько, 1909-11Модест Сосенко. Апостол Андрій (митрополит Шептицький), 1913; фреска, НМЛМодест Сосенко. Благовіщення, 1913; полотно, дерев'яна основа, олія; НМЛМодест Сосенко. Розписи Музичного інституту у Львові, 1915Модест Сосенко. Розписи Музичного інституту у Львові, 1915Модест Сосенко. Розписи Музичного інституту у Львові, 1915Модест Сосенко. Розписи Музичного інституту у Львові, 1915Модест Сосенко. Розписи Музичного інституту у Львові, 1915Модест Сосенко. Розписи Музичного інституту у Львові, 1915Модест Сосенко. Автопортрет, 1919; картон, пастель, НМЛ

Автор фото розписів у Музичному інституті Олег Введенський

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх