Марія Гіжберт-Студницька (Maria Giżbert-Studnicka)

Марія Гіжберт-Студницька (Maria Giżbert-Studnicka)

  • 21 жовтня 1868, Нивки – 2 червня 1955, Краків
  • Академія Колароссі в Парижі
  • У символічних фігурних композиціях та ескізах до вітражів відчувається дух епохи “Молодої Польщі”. У пейзажах, натюрмортах присутній вплив французького імпресіонізму

    1895-1900 – навчалася в Академії Колароссі в Парижі. В той же час вона відвідувала лекції з історії мистецтва в Сорбонні. Марія Гіжберт-Студницька багато подорожувала, в тому числі до Італії та Бельгії.

    1901 – дебют в Товаристві друзів образотворчого мистецтва в Кракові
    1914 – переїхала до Львова, де послідовно виставлялася в 1924, 1928, 1930, 1931, 1934 і 1938 роках

    Живопис художниці є в колекціях в Музеї мистецтв в Лодзі, в Музеї Землі Перемишля і в Національному музеї у Варшаві, також роботи зберігаються в колекції Музею Народового в Кракові

  • Роботи
  • Марія Гіжберт-Студницька. Журба 1901; картон, оліяМарія Гіжберт-Студницька. Страшний сон; картон, оліяМарія Гіжберт-Студницька. Сутінки Птаха-привид, до 1939; картон, олія, NMKМарія Гіжберт-Студницька. Море, 1914; олія, полотно, NMKМарія Гіжберт-Студницька. Пейзаж зі струмком, 1910-20; олія, полотно, NMKМарія Гіжберт-Студницька. Букет квітів 1920-30; олія, полотно, NMKМарія Гіжберт-Студницька. Дизайн. Золота пряжка, 1920-ті Марія Гіжберт-Студницька. Іриси, 1920-30; олія, полотно, NMKМарія Гіжберт-Студницька. Костел, до 1939; картон, акварель, гуаш; NMKМарія Гіжберт-Студницька. Карусель; картон, оліяМарія Гіжберт-Студницька. Букет у вазі; олія, картонМарія Гіжберт-Студницька. Ранок; олія, картонМарія Гіжберт-Студницька. Зелений буденок в Антверпені; картон, олія
    Марія Гіжберт-Студницька. Білі трояндиМарія Гіжберт-Студницька. Білі троянди, КУЛ/a>Марія Гіжберт-Студницька. Дівчина біля вікнаМарія Гіжберт-Студницька. Квіти у вазіМарія Гіжберт-Студницька. Натюрморт з яблукамиМарія Гіжберт-Студницька. Портрет дівчини в капелюшку, МНКМарія Гіжберт-Студницька. Портрет молодого брюнета з рудими вусами, МНКМарія Гіжберт-Студницька. Русалка

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх