Луїза Штеренштейн

Луїза Штеренштейн

  • 28 червня 1926, Ямпіль – 21 грудня 2015, Єрусалим
  • Московський інститут прикладного і декоративного мистецтва
  • Більше сотні композицій монументальної скульптури авторства Луїзи Штеренштейн встановлено в Україні та за її межами. Індивідуальна манера скульпторки формувалась в рамках встановлених норм, з роками підсилась драматична складова, в роботах також відобразилось самоусвідомлення приналежності євроейському народу

    Дитинство провела в місті Ізюм Харківської області. Початкову художню освіту отримала у Полтаві в дитячій художній студії.

    1946 – поступила на факультет монументальної скульптури Московського інституту прикладного і декоративного мистецтва. Серед викладачів Катерина Бєлашова, Олександр Дейнека, Матвій Манiзер. 
    1951 – закінчила навчання з відзнакою: дипломна робота «Моряк-визволитель» отримала найвищу оцінку і була встановлена у Приморському парку в Санкт-Петербурзі
    1951—1983 – викладала на кафедрі скульптури Львівського інституту прикладного та декоративного мистецтва. У Львові проживала на вулиці Личаківській, 89.
    1956 – була прийнята в члени Спілки художників СРСР
    1968 – присвоєно учене звання доцент
    1970 – нагороджена срібною медаллю на виставці творчості художніх вишів у Москві
     Від 1990 року жила в Ізраїлі.
    1990 – присвоєне звання “Заслужений художник України”
    1992 – лауреатка Державної премії Ізраїлю ім. Йосифа Носіковського.

  • Роботи
  • Луїза Штеренштейн. Скульптура при в'їзді до ЛьвоваЛуїза Штеренштейн. Бойовий союз; алюміній, карбування, м-МоскваЛуїза Штеренштейн. Надгробок В. Абліцевій, 1961, Личаків; мармурЛуїза Штеренштейн. Стела при в'їзді у Золочів, 1970Луїза Штеренштейн. Художник Йосип Бокшай; деревоЛуїза Штеренштейн. Півень; бронзаЛуїза Штеренштейн. Сирена; бронзаЛуїза Штеренштейн. Ворожка; бронзаЛуїза Штеренштейн. Спляча Афродита; мармурЛуїза Штеренштейн. Рахель; мармурЛуїза Штеренштейн. Ева; мармурЛуїза Штеренштейн. Трістан та Ізольда (Кохання); бронзаЛуїза Штеренштейн. Сновидіння; бронзаЛуїза Штеренштейн. Відпочинок; бронзаЛуїза Штеренштейн. Найдорожче; бронзаЛуїза Штеренштейн. Найдорожче; бронзаЛуїза Штеренштейн. Мати з дитиною; бронзаЛуїза Штеренштейн. Реквієм; бронзаЛуїза Штеренштейн. Моше Рабейну; бронзаЛуїза Штеренштейн. Клезмер; бронзаЛуїза Штеренштейн. Пам'ятник жертвам гетто Львів, 1992 (співавтора Юлій Шмуклер, Василь Пліхівський); кована мідьЛуїза Штеренштейн. Пам'ятник жертвам гетто Львів, 1992; кована мідьЛуїза Штеренштейн. Пам'ятник жертвам гетто Львів, ескізЛуїза Штеренштейн. Пам'яті Марії Брускіної та всіх єврейок, що загинули на фронтах Другої, 2005, Ізраїль; h-320

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх