Катерина Сад

Катерина Сад

  • 1987, м. Білогорськ
  • Львівська національна академія мистецтв
  • Художниця та ілюстраторка Катерина Сад працює над авторськими книгами, впроваджуючи станкову графіку в друковані видання. Створює ілюстрації, поєднуючи монотипію (різновид станкової графіки) та графічний планшет. Завдяки поєднанню ручної роботи з цифровими ефектами ілюстрації художниці унікальні і, часом, зовсім несподівані

    2004-2009 – здобула професійну освіту в Одеському художньому училищі ім. М.Б. Грекова
    2009-2015 – продовжила освіту у Львівська національна академія мистецтв
    2016 – стипендіатка програми Міністра культури і національної спадщини Республіки Польща «GAUDE POLONIA»

    від 2016 – співпраця з українськими видавництвами, зокрема «Видавництво Старого Лева», приватними видавцями та галереями.
    2018 – створила першу книжку-картинку «Ідея на мільй000000н» (ВСЛ). Книга здобула ряд нагород, та увійшла в топ-100 найкрасивіших пікчебуків (книжок-картинок) за вибором Франкфуртського ярмарку 2019, який курував сервіс dPictus.

  • Роботи
  • Катерина Сад. War / No more, 2015; офорт, 25х25Катерина Сад. War / No more, 2015; офорт, 25х25Катерина Сад. Alteratio, 2015; монотипія, 20х40Катерина Сад. Alteratio, 2015; монотипія, 20х40Катерина Сад. Птахи, 2015; суха голка, 30х40Катерина Сад. Птахи, 2015; суха голка, 30х40Катерина Сад. Додому, 2016; суха голка, монотипія, 70х70Катерина Сад. Будинки, 2018; монотипія, 15х18Катерина Сад. Пес, 2018; суха голка, монотипія, 50х70Катерина Сад. Листи, 2018; коллаж, монотипія, 60х60

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх