Карл Готлиб Швайкарт

Карл Готлиб Швайкарт

  • 28 лютого 1772, Людвігсбург (Німеччина) – 16 квітня 1855, Тарнополь (Тернопіль, Україна)
  • У доробку Швайкарта представлено широкий суспільний зріз мешканців Львова – портрети представників давньої польської шляхти, численних австрійських військових, міщанства. Є серед них і портрет Франца Ксавера Моцарта

    1787 – згідно побажань батька Карл Швайкарт вирушає у Штудгарт, щоб отримати професію військового
    1792 – через надмірну, на думку дирекції, увагу до малюнку та живопису Швайкарта відраховують і він переїжджає до Страсбурга, пізніше у Швейцарію
    1795 – навчання у Віденьській художній академії
    1802 – переїзд до Львова

    У Львові Крал Швайкарт одружився, мав майстерню та давав уроки живопису.
    1837 – виставка у Львові, на якій художник представив кілька композицій на міфологічну тему
    1846 – переїзд у Самбір
    1853 – переїзд до Тернополя

    Від 1795 Швайкарт вів точний підрахунок своїх творів, описуючи їх в спеціальній книзі, яка на сьогоднішній день вважається загубленою. Згідно цим записам, художник створив дві тисячі портретів.

  • Роботи
  • Карл Готлиб Швайкарт. Тадеуш Костюшко, 1802. NMWКарл Готлиб Швайкарт. Портрет чоловіка, 1812. NMKКарл Готлиб Швайкарт. Чоловік з орденом Леопольда, 1813Карл Готлиб Швайкарт. Портрет юнака, 1815. НГ СловаччиниКарл Готлиб Швайкарт. Антоніна Яскевич, 1818. NMWКарл Готлиб Швайкарт. Дівчинка з птахом, 1820. NMWrКарл Готлиб Швайкарт. Франц Ксавер Моцарт, 1823Карл Готлиб Швайкарт. Портрет дитини, 1824. NMWКарл Готлиб Швайкарт. Софія Фредро Яблоновська, 1824. NMWКарл Готлиб Швайкарт. Дама в синій сукні, 1824Карл Готлиб Швайкарт. Дама в блакитній сукні, 1827Карл Готлиб Швайкарт. Миколай Радзвіл, 1833. NMWКарл Готлиб Швайкарт. Портрет жінки, 1842. NMККарл Готлиб Швайкарт. Анна Вандручкова з донькою, 1837. NMWКарл Готлиб Швайкарт.Ян III Собеський 1840. ЛНГМ

Сторінка на Вікіпедії

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх